Pap?

Discussion in 'Voeding' started by girlnatasja, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. girlnatasja

girlnatasja Actief lid

Jan 3, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben benieuwd of jullie als ontbijtwel of geen pap geven? Mijn dochter is nu 7 maanden, ik heb wel pap geprobeerd maar geen succes. Kan de juiste speen niet vinden of mijn dochter vind t gewoon niet lekker want ze drinkt het echt niet. Is pap echt noodzakelijk?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee hoor, pap is niet noodzakelijk. Mijn dochter (nu ruim 13 maanden) heeft het nooit gelust. Toen ze goed een boterham kon eten (rond de 8 maanden) ben ik ook als ontbijt een boterham gaan geven en tot die tijd gewoon een fles melk.

3. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn kinderen hebben nooit pap gegeten, ik gaf ze al met een maand of 7 brood. Vonden (en vinden) ze heerlijk.

4. girlnatasja

girlnatasja Actief lid

Jan 3, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!!!

5. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    waarom geef je geen pap vanaf een lepeltje? hier eet ze vanaf 6,5 maand elke morgen een bordje pap.

6. girlnatasja

girlnatasja Actief lid

Jan 3, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze heeft 's ochtends zo'n honger dat pap vanaf een lepeltje niet gaat lukken, heb ik wel geprobeerd maar dat was geen succes.

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wellicht moet je een andere soort proberen? Mijn zoontje wil namelijk absoluut geen rijstebloem pap, maar vindt de licht volkoren ontbijt pap van Bambix super, die klokt hij zo naar binnen....
    En we gebruiken geen papspeen, maar een 1-2-3 speen van het kruidvat, dat gaat prima.

8. fafje

fafje Niet meer actief

ik ben begonnen met fles pap....daarna snel over naar pap met lepel...en vanaf 8 mnd gingen er echt hele boterhammen in...en kon hij het geduld opbrengen voor een boterham ...
    Denk vanaf 8mnd +1 week over op 1,5 a 2 boterhammen met thee ipv de pap

9. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    hier op de 2 kdv dagen fles pap en op andere dagen klungelt ze lekker met een boterham. Pap vanaf lepeltje was geen succes hier.

Share This Page