Ik was benieuwd wie met wat in de MMM terecht is gekomen, voordat een van de behandelingen aansloeg. Bij ons is het zo dat er bij mij niks aan de hand is, maar dat mijn vriend langzaam zaad heeft dat samenklontert.
Bij mij lag het probleem PCO en uit eindelijk toch spontaan zwanger haden pauze in gelast fijn weekend
Ik heb PCOS en mijn man heeft een verminderde zaadkwaliteit. Bij de bevruchting blijkt ook nog eens iets mis te gaan. Uiteindelijk is het gelukt mbv ICSI!
bij mij, bleek pco te hebben. En daar ben ik dus pas na 2 kids achtergekomen Inmiddels gelukkig de mmm weer uit m.b.v. clomid
met mij was er niks aan de hand, me man had teweinig zaadcellen ,ondanks dat toch uit eindelijk spontaan zwanger geraakt
In ons geval lag het aan mij, ik heb een onregelmatige cyclus en heb verklevingen in mijn eileiders. Uiteindelijk is het met clomid en 4 IUI's gelukt! Veel liefs Nataly
Ik had eigenlijk 2 dingen kunnen invullen: het ligt aan mij en het ligt aan geen van beiden. In principe was mijn schildklier de oorzaak van herhaalde miskramen en subfertiliteit maar die is nu medicamenteus ingeregeld. We mogen nu met IUI starten omdat het nu 3,5 jr. geduurd heeft en we klaar zijn met afwachten tot het vanzelf gebeurt.