Wie zitten er nog meer in de wachtweken? Ik heb dinsdag en verse terugplaatsing gehad... Dus zit pas net in de wachtweken maar ben nu al zenuwachtig
Hallo chantie07, Vanaf morgen ga ik met je mee wachten. Want ik krijg morgen mijn terugplaatsing van een cryo Ik wens je veel succes !! Hopelijk blijft ie plakken Groetjes wensje 30
Hoi wensje Dank je jij heel veel succes morgen En hoop ook op een goede plakker voor je Is dit je 1ste x? Mijn 2de en tevens de laatste offiecieel Maar heb er nu nog 1 in de vriezer gelukkig
Hallo chantie07, Dit is mijn 1ste icsi en mijn tweede terugplaatsing, Na morgen heb ik niets meer in de diepvries Dus hoop dat deze gaat lukken Groetjes wensje 30
Hoi meiden, Ik heb gisteren terugplaatsing gehad van twee dag 4 Morula cryo's uit mijn tweede poging. Samen wachten is een stuk gezelliger
Hallo dames, Vandaag heb ik mijn terugplaatsing gekregen ! Dus ook voor mij kan het wachten gaan beginnen ! Groetjes wensje
Hoi wensje Is alles goed verlopen? Eigenlijk stelt niets voor In tegenstelling tot de punctie Nou 2 weken laaaaang wachten
Nee terugplaatsing is altijd een eitje vergeleken bij de punctie. Ik vind het altijd zo leuk dat je de embryootjes even kan zien op televisiescherm
Ook dat deden ze niet Embryo werd alleen met zo slangetje geplaatst Ma goed belangrijkste is dat hij blijft zitten natuurlijk Dat is waar we allemaal van dromen Ik heb wel dat onrustig ben heb totaal geen rust in me kont
Hier als het goed is morgen de terugplaatsing van een vers embryo. Ik heb afgelopen vrijdag de punctie gehad. 16 eicellen! Morgen ochtend horen we hoeveel embryo's er zijn ontstaan en als alles goed is om 10:50 de terugplaatsing. Dus vanaf dat moment wacht ik mee.
Hee kleintjevoorons Wat veel zeg en spannend hè Hoop je ook mooi aantal cryos hebt Hier vandaag een huildag Als tv keek en huilde iemand haha huilde ik ook meteen Haha eg erg
Nou, net gebeld en we hebben 12 embryo's!!!! De beste krijgen we zo terug geplaatst en dan kan ik ook op de wachtbank. Nog even afwachten wat de vriezer in gaat.