1 dag na eisprong klussen, weinig sperma uitgelopen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dayenne, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hallo allemaal,

    Ik had een vraagje...Ik heb 29 september mijn eisprong gehad, en de dag erna hadden we geklust. Nu is het zo dat er bijna geen sperma uit kwam lopen (denk maar 2 druppeltjes). Ik heb zelfs een tijdje gehurkt gezeten, maar nee hoor er kwam haast niks uit.
    Ik heb op deze site gelezen dat je baarmoedermond open is als je vruchtbaar bent, en dat dan dus de sperma daarin gaat.
    Alleen nu is mijn vraag: 1 dag na de eisprong ben ik toch niet vruchtbaar meer? Ik was toch te laat? Hoe kan het dat dan de sperma erin bleef? Of blijft de baarmoedermond een paar dagen na de eisprong nog open?

    Alvast bedankt voor de reacties!
    Liefs Dayenne
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Je eitje is, volgens mij, tussen de 24 en 48 uur 'in leven', dus als je binnen die tijd hebt geklust is het volgens mij nog wel mogelijk.
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    volgensmij ook ja
    ik had het ook de niet de laatste keer maar daarvoor alles bleef erin leek wel normaal druipt het eruit haha

    succes

    grtjess
     
  4. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Bedankt voor jullie reactie!

    Ik dacht dat het eitje maar 12 uur te leven had.. Ooh wat fijn, dan maken we wel kans deze ronde!
     
  5. hoi ik had dat laatst ook normaal vlieg ik naar de tisseus maar nu was het niet nodig. als ik dan normaal naar de wc ga komt er nog steeds uit en daarna ga ik altijd ff douchen en dan houd het ongeveer op maar dat was niet. ik kan bijna testen en dan weet ik of het geholpen heeft.
    was wel een dag voor mijn ei dus is niet helemaal hetzelfde.

    xxxxxxxxxxxxxxx
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is normaal in je vruchtbare periode. De baarmoeder staat meer open en je slijm neemt ook meer sperma mee.
     
  7. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks Anno103.
    Ik heb normaal precies hetzelfde als jij. Ik moet dan een handdoek tussen mijn benen doen en zo naar de wc/douche lopen hihi. Maar nu ging ik zelfs hurken enzo, maar het liep er maar niet uit.

    Misschien een stomme vraag, maar wat blijft het? Ik bedoel, blijft het dan in mijn baarmoeder zitten en word het dan afgebroken ofzo?

    Ik kan gelukkig ook bijna testen, ik ben benieuwd!
    Succes alvast!

    Liefs Dayenne
     
  8. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dus een dag na mijn eisprong is het ook nog mijn vruchtbare periode?
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yep. aangezien je niet weet wanneer je eitje gesprongen is. Kan wel heel laat op de avond gebeurd zijn, dan kan alles!

    plus je baarmoeder veranderd pas weer een aantal dagen na je eisprong.
     
  10. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oke dan! Nou, weer wat geleerd ;).

    Dank je wel voor je reactie!
     
  11. hoi,
    ik ben wel blij met dit antwoord want dan heb ik iig mijn ei niet gemist en is de kans nog wat groter dat het gelukt is.
    heb nu sinds gisteren wat steekjes in mijn lies en met vlagen een beetje misselijk.
    we blijven duimen nog een paar daagjes

    xxxxxxxxxxxxx
     
  12. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb ook vlagen misselijkheid. Maar vooral trillerig en duizelig vaak. Laatst hoefde ik maar op te staan of ik viel al bijna flauw. Het zullen wel de zenuwen zijn...

    We blijven zeker duimen :D
     
  13. hey dayenne ik zie dat je na deze ronde een pauze gaat hebben hoe had je dat in gedachten?ben verder niet nieuwsgierig hoor maar je krijgt gewoon een posi test hoor haha. hoop het echt voor je.
    en heb je sinds je gestopt ben met de pil al 2 mk´s gehad?
    ben echt niet nieuwsgierig hoor haha.

    xxxxxxxxxxxxxxx
     
  14. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je wel lief van je..
    Haha je mag best nieuwsgierig zijn hoor. We willen even een pauze nemen om het een en ander te regelen. Wat zaken op orde stellen.
    Als ik nu zwanger blijk te zijn, dan zijn we vreselijk blij en is het een kwestie van een iets andere planning. Geen ramp dus.. Alleen als ik niet zwanger ben dan hebben we de keuze, dus dan willen we eerst die dingen op orde maken. Snappie? :p

    Ennuh, jij gaat ook gewoon posi testen. Moet gewoon ;)

    Oh ja, over die mk's. Ik ben 2 x zwanger geraakt door de pil heen. Toen we eenmaal hadden meegemaakt hoe het was om zwanger te zijn, wilde we er ook echt voor gaan! Dus in juli ben ik met de pil gestopt, en nu hopen we op een wondertje.
     
  15. ik hoop voor je dat je posi test en die dingen die je moet regelen die komen dan ook wel goed.
    wij hebben heel duidelijk gekozen om eerst te trouwen en een groter huis te kopen, we gaan 1 december verhuizen en we zijn afgelopen juni getrouwd en dan zouden we nog ff wachten en volgend jaar nog een keer lekker op vakantie gaan maar daar hebben we allebei niet zo´n behoefte aan, we kunnen ook kamperen of lekker thuis blijven als we met 3 zijn haha.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
  16. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ja wij hoeven ook niet zo nodig op vakantie.
    We hebben nu een mooi huisje, en zijn bezig met een groter huis. Dus de baby zou in dit huisje geboren kunnen worden (we hebben zelfs al een babykamer), maar mijn vriend wilt het beste voor het kindje. Dus hij wilt eerst een groter huis. (kwam ie vorige maand mee aanzetten :() Maar goed...snap ik ook wel.

    Wij willen gaan trouwen met ons kindje erbij. Dus als ons kindje een jaar of 4 is ofzo.
    Leuk dat jullie al getrouwd zijn!
     
  17. wij zijn getrouwd zodat alles goed geregeld is mocht er iets gebeuren.
    in dit huis past geen kindje maar dat komt dus goed.
    heb er helemaal zin in.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
  18. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oh ja das ook zo. Wij willen misschien een samenlevingscontract nemen, maar dat moeten we nog even uitzoeken.

    Mijn vriend is nu bezig met een baan. Zodra hij die heeft, dan is hij er zelf ook rustiger onder en zal ie denk ik niet meer zo'n drang hebben voor een groter huisje. We hebben 3 slaapkamers, maar wonen wel op een flatje. En dan vind mijn vriend helemaal niks. Nu hebben we een huisje op 't oog, met 2 verdiepingen en ook 3 slaapkamers. Ik hoop datg we die krijgen!

    Ik heb er ook helemaal zin in, ik hoop zo dat ik nu zwanger ben. En anders hoop ik dat we snel weer verder kunnen gaan met proberen.

    Liefs!
     
  19. ik hoop echt dat je snel zwanger bent en een flatje is idd niet ideaal maar ja wat is dat wel.
    wij gaan in een huis wonen met 3 verdiepingen en 3 slaapkamers.
    wij hadden ook een samenlevingscontract maar vond dit toch prettiger, maar dat is net waar je je fijn bij voelt.
    ik ben er weg van mijn schoonzus gaat mijn mannetje knippen en dan gaan we nog even langs mensen. ben er morgen weer.
    succes met wachten en wel laten weten als je posi test he.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
  20. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik laat het je zeker weten! Jij ook dan he? :D
    Ik duim voor ons ;)

    Tot snel, en nog een fijne avond.

    Liefs..!
     

Deel Deze Pagina