prozac

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kreeft, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    hallo

heb ff een vraagje.

k moet denk aan de AD blijven, omdat als k ermee stop k zwaar deprie wordt.

maar nu heb k zeg maar een grote wens voor een 2e kindje, de gyn zei, dat prozac wel mocht in een zwangerschap.

k heb vorige maand een mk gekregen, en slikte toen amitriptyline en volgens de gyn mocht dat helemaal niet en volgens mijn spychiater wel.

maar nu, wie slikt er ook AD toen die zwanger was, was het prozac of een andere soort.

gr kreeft

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou toch even contct opnemen met je gynecoloog..

lijkt mij dat die beter weet of het schadelijk is ipv de psychiater

hier bij de gynecoloog geven ze voorlichtingen over zwanger worden met AD.

of ik zou even de apotheek opbellen, die zien dagelijks zwangere vrouwen die misschien AD moeten slikken en kunnen dan zeggen of het kwaad kan of niet..

liefs Daantje

3. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Hai Kreeft
    Ik heb ook ad gebruikt maar toen ik wist dat ik zwanger was moest ik binnen een week afbouwen en stoppen van mijn huisarts ik ben er behoorlijk ziek van geweest ik slikte toen paroxitine en oxazepam, ik slikte deze medicijnen niet omdat ik depressief was maar angstig alsin een paniekstoornis

gr linda

4. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Mij is het sterk afgeraden om AD te blijven gebruiken. Er is gewoon nog niet genoeg bekend over de effecten ervan.
    Ik heb het ruim van tevoren afgebouwd en de tijd genomen om eraan te wennen.

5. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ik slik paroxitine (10mg p/d) Mag gewoon blijven gebruiken.
    Toen ik met de pil stopte, heb ik ook mn AD afgebouwd maar helaas was dat geen succes. Gewoon met je gyn overleggen wat het beste is.
    Succes.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

lijkt me ook dat je mag doorgaan met bepaalde AD.. ( ligt eraan welke denk ik, en wat voor dosering)

als iedereen met AD zou ophouden die zwanger zou willen worden ..:s

het lijkt me slechter voor je kindje als je stopt met AD en helemaal depressief wordt tijdens de zwangerschap, en gestresst en weet ik veel wat nog meer..

7. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Ik moest direct afbouwen hoor van mijn huisarts omdat er toch stoffen naar de baby kunnen gaan en die baby moet dan als hij/zij geboren is gaan afkicken....

gr linda

Deel Deze Pagina