Afgelopen maand heb ik op dag 20 en 21 van mijn cyclus donker bruin bloed verloren. Erg weinig, lijkende op innestelingsbloeding. Volgens de cyclusbanner zou deze dag ook de mogelijke innestelingsdag kunnen zijn geweest. Dag 22 van de cyclus ben ik echter ongi geworden. Daarbij heb ik 'lijkend op bloedstolsels/ klein stukje weefsel' verloren. Wat kan dit zijn geweest? Misschien toch vroege miskraam (voor zover je hier van spreekt in dit stadium). Ik heb al geruime tijd cyclus gehad van 28 a 31 dagen. Deze keer was ie dus wel erg kort. Heb ik ook nog nooit gehad.
je kan pas van een miskraam spreken na een positieve test. volgens mij kan je ongetsteldheidsbloed best van samenstelling verschillen
Je zegt dat je dag 20 / 21 donker bloed hebt verloren? en dat je op de 22 ste ongesteld bent geworden? BIj een innesteling duurt het toch altijd een paar dagen voordat je ongesteld wordt? En een innesteling en dan al meteen een miskraam? Ik denk eerder dat het misschien gewoon een begin was van de ongesteldheid die uiteindelijke de 22ste doorzette... Heb ik normaal ook niet maar dit keer heb ik dat dus ook gehad...
hmmm...zou eigelijk pas kunnen na een positieve test! je kan bij een innesteling soms oud bloed en weefsel verliezen.. en een miskraam heb ik in me album staan! ik was toen totaal 5 weken zwanger
je innesteling is zo'n 5/6 dagen na je ei, en de meeste worden 14 dagen na je ei ongesteld, dus je kan niet echt van een miskraam spreken als je 1 dag na een vermoedelijke innesteling ongesteld wordt.. als je geen zwangerschapstest zou proberen zou je ook niet weten dat je bijv zwanger zou zijn, dus is het niet echt een miskraam..( in principe wel, maar dan zou iedere vrouw best veel miskramen hebben als de bevruchting/innesteling fout gaat) wie weet heb ik wel iedere maand een innesteling maar wordt ik gewoon ongesteld, als ik dan telkens een positieve trst zou hebben zou dat betekenen dat ik elke ronde een miskraam zou hebben, daarom zeggen ze dat je pas moet testen op je NOD. maar was die menstruatie wel een echte menstruatie? en niet een beetje bloedverlies? liefs Daantje