ben er helemaal blij mee. was echte fan van Josje. ze hebben Noa er ook tot t laatste in gehouden voor de stemmen uit belgie maar ik ben blij dat t Josje is. ga nu zeker een keertje naar hun show TOPPIE
Ik ben ook zeer tevreden met het reslutaat. Vond alles best zolang het maar NIET Madelon zou zijn, dan was ik nooit meer naar een concert gegaan haha. Dus ook dochterlief is er dus blij mee
hier is al een zeer groot topic over... en voor degenen die het gister niet hebben kunnen zien, is de titel niet leuk! zo zien ze gelijk wie gewonnen heeft!
Ik had het opgenomen omdat we 2 verjaardagen hadden... maar toen we gister avond laat thuis kwamen hebben we het direct gekeken!! Ik ben heel blij dat het Josje is geworden! Mijn voorkeur was of Josje of Madelon! Ik vind Noah namelijk echt te Paris Hilton achtig, paste niet in het plaatje vond ik daardoor. Maar echt super!
http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/163408-k2-zoekt-k3-16.html Kijk eens... een heel topic Ik heb de titel meteen ook even veranderd. Groetjes, Josien