heel veel/vaak moeten plassen

Discussion in 'De lounge' started by skatjuh87, May 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

sinds een paar dagen word ik s`ochtends ineens wakker omdat ik heel nodig naar de wc moet. Vandaag ben ik zelfs en de nacht en de ochtend wakker geworden ervan. Dit gebeurd me normaal gesproken echt nooit.
    Overdag moet ik ook veel vaker naar de wc als normaal, en ik drink niet meer dan ik normaal gesproken doe.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Liefs

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

blaasontsteking??

3. 1234

1234 Niet meer actief

Heb je ook pijn bij het plassen? Want ik denk idd ook aan een blaasontsteking.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Misschien zwanger?

5. skatjuh87

ik heb er geen pijn bij, en bij een blaasontsteking heb je toch juist wel vaak het gevoel dat je moet, maar dan komen er maar een paar druppen.

Ik plas ook heel erg veel ( beetje raar onderwerp hihi, sorry )

6. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik had het noooit door dat ik een blaasontsteking had en geloof mij heb er al veel gehad ik plaste heeel veel en ook niet een paar druppeltjes ook geen pijn

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Een blaasontsteking hoeft niet per defenitie pijnlijk te zijn.
    Voor de zekerheid morgen gewoon even laten controleren :)

8. skatjuh87

hmm oke, dan idd maar ff laten checken.

Een zwangerschap zou een hele kleine kans bij zijn, en hoop het ook niet eerlijk gezegd.

Liefs

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

idd even laten checken moet zeggen ik heb een aantal keer een blaasontsteking gehad e ner dan wel pijn bij gehad (drukkend gevoel) . Maar soms moet ik ook veel plassen een paar dagen maar dan geen pijn. gaat dan ook vanzelf over. Heel apart. Maar een plasje bij de ha inleveren kan idd geen kwaad weet je het zeker

10. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Geef je ook bv en ben je daar onlangs mee gestopt?

11. skatjuh87

Ik geef geen borstvoeding. Dus dat kan het niet zijn. Maar ik kijk het nog wel even aan en ga anders ff langs de ha. Bedankt voor de reacties. Liefs

12. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik kom ook niet verder dan een blaasontsteking of een zwangerschap.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Ik moet 's nachts altijd minimaal 1 x plassen en dan 's ochtends word ik ook weer wakker omdat ik moet plassen ;) (Kan je je voorstellen hoe het was toen ik zwanger was. Moest ik wel 5 x per nacht:$)
    Hier dus iets heel normaals. Maar als je het nooit eerder had is het wel vreemd natuurlijk. Ook geen idee hoe het kan trouwens.

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik had het ook toen en dat had ik nog nooit gehad.. Tijdens de zwangerschap wel Maargoed dat telde niet;)
    Is nu ook gewoon weer over dus weet echt niet waarom dat was? Misschien dat je lichaam weer helemaal 'in model' moet komen na de bevalling?

Share This Page