Center Parcs zwembaden ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door boschpoort, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boschpoort

22 dec 2006
    38
    0
    0
    Maastricht
    Wij gaan dit weekend naar center parcs is het verstandig om met Fleur nu al in het zwembad te gaan? ivm chloor/ of andere dingen?

2. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Ze mag in princiepe al vanaf de eerste prik zwemmen!
    Babyzwemmen doen ze al vroeger...

Veel plezier en geniet ervan!

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij zijn onlangs naar de roompot geweest. (Maandje terug) Voor het eerst gezwommen met onze knul, dit ging goed.
    Gewoon uitproberen! Je merkt echt vanzelf als ze het niet leuk vind of ergens last van heeft.

4. Gewoon lekker gaan zwemmen.
    Ik bedoel je zou toch niet langer dan een uurtje gaan.

Veel plezier!

5. sabina4

sabina4 Lid

7 nov 2006
    45
    0
    0
    Maassluis
    Hoi

Wij zijn ook gewoon gaan zwemmen, toen Milan 3 maanden was.
    We zijn niet langer als een kwartier in het water geweest, omdat die kleintjes het snel koud krijgen. Het was wel leuk!

Gewoon doen. groetjes Sabina

6. Ja klopt je mag volgens mij ook niet langer dan een half uurtje met je kindje zwemmen omdat ze dan onderkoeld raken!

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    cp heeft lekker warme baden dus lekker gaan en evt als toetje in het warme bubbelbad warmt ze weer helemaal door....maar ik zou ook niet langer dan een half uur of een uurtje gaan hoor...
    zijn wij met Teun ook niet geweest met 4 mnd en nu ook niet...zelfs na een half uurtje babyzwemmen is hij al op
    enne neem evt een bandje van nijntje mee met zo'n zitting erin kan ze zelf lekker drijven...teun vind hem geweldig..

8. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Ja hoor je kan al gewoon zwemmen met haar toen ik 2 weken geleden op vakantie in Centerparcs was was er een stel met een baby van 6 weken aan het zwemmen.

9. hebben ze daar ook boxen en een plek (comode) waar je ze makkelijk kan uit en aankleden?

10. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    heerlijk zeg!
    gewoon een lekkere badcape meenemen voor als je uit het water komt dan koelt ze ook niet zo heel snel af.

heel veel plezier, geniet ervan!

groetjes susanne

11. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Jahoor hebben ze daar allemaal ook een maxi cosi hebben ze binnen in het zwembad waar ze in kan liggen voor de kleintjes is het daar erg goed geregeld ;)

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Fijn om te weten, want wij gaan begin november een midweekje. Siem is dan 12 weken.

Zijn er zwemluiers voor zulke kleine kindjes? En moet je dan meteen een heel pak kopen of kun je kleine hoeveelheden aanschaffen? Of verkoopt CP die misschien?

13. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wij zijn pas geleden in Meerdal (CP) geweest en in het zwembad daar hadden ze alles, maxi-cosi's, boxen, zwembanden, zwemluiers (al waren die 1 euro per stuk).Dus dat zal bij alle CP's wel zo zijn denk ik. In alle restaurants etc in de Plaza's zijn ook potjes olvarit voor alle maanden verkrijgbaar (gratis). Voor die kleintjes is het heel erg goed geregeld. Ik ga zeker vaker heb ik besloten (het was onze 1e keer in CP).

14. MaMa WeN

MaMa WeN Lid

2 jul 2007
    47
    0
    0
    kapster
    wij zijn vorige week zondag dagje wezen zwemmen in de eemhof cp, inderdaad super voor kleintjes,en ze kunnen lekker in een box liggen,ze heeft er zelfs in geslapen en af en toe gingen we lekker het warme water in heerlijk vond ze het!

veel plezier

15. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik ben twee weken terug in een landal park geweest maar wij zijn niet wezen zwemmen met sven. We vonden zelf het water al zo koud, het was ook niet zo heel groot zwembad.
    Ze hadden daar wel een box en aankleedkussens voor dekleintjes...
    En ook hier kon je zwemluiers kopen.
    Ik vond het wel jammer want zijn zwembroek zat ingepakt en als het niet zo koud was geweest hadden we het zeker gedaan.

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Mooi, ik koop ze dus daar! Ik heb er al zin in!

Ook fijn om te weten dat het Meerdal zo goed is geregeld, want daar woon ik vlakbij. Kan ik gewoon eens een dagje gaan zwemmen. Met vakantie naar Huttenheugte, maar ga er idd van uit dat alle CP's hetzelfde geregeld zijn. Wij waren nooi CP-gangers, maar nu met kleine Siem lijkt het ons een uitkomst en een goede vakantietest.

17. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Hoi hoi,

ff oftopic...

Zet wel je kinderwagen op slot voordat je het zwembad in gaat!
    Echt oppassen want die van mij is afgelopen jaar gestolen daar :(
    (in de eemhof)

't is maar een tip..

Greetzzz

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dank je skatje! Je zou er niet 1-2-3 aan denken, maar ben toch blij dat je het noemt.

Helemaal of-topic: ik dacht daar laatst al aan, dat je in de Efteling bij de ingang van Droomvlucht al die wagens ziet staan. Mijn man zei al: dan nemen we een kettingslot mee! Misschien dus ook naar CP!

19. Firella

Firella Actief lid

14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Ik haalde er een wiel af. Dan is ie nog wel te stelen, maar wel veel moeilijker....

Groetjes Firella

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Tis toch eigenlijk te belachelijk voor woorden, maar ja, het is nodig... kennelijk.

Deel Deze Pagina