Ik ben eergisteren bij de HA geweest. De afwijking is minimaal en zal waarschijnlijk vanzelf verdwijnen, maar in het verslag stond dat bij de echo rechts een afwijking gevonden was, nou dan zijn mijn man en ik zeker beiden gek, want het was echt links, maar goed over 4 weken kunnen we een nieuwe afspraak maken en dan horen we weer meer, dus nog steeds geen uitsluitsel. Ik wil het nu eerst ff laten rusten, want ik heb mezelf aardig gek gedraait afgelopen dagen. Ik heb nu zoveel aan mijn hoofd dat ik het er ff niet bij kan hebben om nog een second opinion aan te vragen. Ik heb de HA hier wel naar gevraagd, maar die vond een verwijzing naar een orthopeed niet nodig en ik ben niet zo'n haai dat ik dan mijn poot stijf kan houden.
Hee Loeki, Dus afwachten nog, misschien kun je zo'n draagzak kopen waar ze ook gespreid in zitten. Kan nooit geen kwaad toch? Sterkte dan en laat je inderdaad niet gek maken!
zo'n babybjorn of noem es een merk. Die heb jij als een soort rug/of buikzak om je schouders waar je kind dat in zit met de beentjes wijd. Kijkt dan de wijde wereld in, of naar jou. Ik ga die niet meer kopen want ze zijn meestal tot 9 of 11 kg en Ib is al 10,2! Maar lijkt me heel fijn.