Hoi mama's, Ik geef volledig bv aan mijn dochter Julia. De laatste week zit ze op 6 voedingen, waarvan 1 's nachts rond 3.30 uur. Maar vannacht heeft ze er een potje van gemaakt. Om 23.00, 1.45 en 5 uur heb ik borstvoeding moeten geven. Dit vind ik jammer omdat ze al 7 weken lang maar 1 keer 's nachts gevoed hoeft te worden, zelf toen ze 7/8 voedingen kreeg. Wie herkent dit?
Ik weet niet hoe oud ze is? Maar het kan een regeldagje zijn, tandjes die doorkomen, aankomende menstruatie of gewoon extra (mama)honger!
Nou dat dus idd ! Maar ik moet dus ook zeggen dat ik 23.00 een avond voeding vind en geen nachtvoeding. En 05.00 is voor mij gewoon een ochtend voeding ! Maar oke, die begrippen liggen bij iedereen anders !
onze kleine had het ook weleens, en dan vooral als zijn papa voor het werk een paar nachtjes weg was... dan wilde hij opeens 6/7x drinken terwijl hij toen normaal op 1 of 2x zat... helaas, kan je niet veel aan doen denk ik... afwachten tot het weer over gaat. bij ons was het steeds max. 3 dagen...
Volgens het boekje heb je idd die soort van 'vastgestelde' regeldagen rond die leeftijd. Maar verder kunnen regeldagen eigenlijk gewoon altijd (dus ongeacht leeftijd) voorkomen !