Hallo allemaal Weet niet of ik hier goed zit maar probeer t gewoon. Ik ga binnenkort een midweekje met mn gezinnetje naar de Huttenheugte.. dit ga ik deze week boeken. Nu hoorde ik van iemand dat je een soort van arrangement bij Plopsaland kan boeken, dan zou je 1x entree betalen en de rest van je verblijf in de Huttenheugte naar binnen kunnen.. Weet iemand hier iets van en hoe ik dit moet boeken dan? tegelijk met verblijf in Centerparcs of los hiervan? Groetjes
Hi, Je kunt dit tegelijk boeken online met je boeken bij centerparcs. Wij zitten er ook aan te denken om dat te doen. Had wel al ergens gelezen dat Plopsaland Indoor niet dagvullend is, dus houd daar wel een beetje rekening mee. Maar ja of je 1 keer entree betaald en je kan de hele week heen en weer of je betaald 1 keer entree en kunt ook maar 1 keer naar binnen, ik weet het dan wel Veel plezier in ieder geval! Groetjes Cindy
klopt helemaal! Hebben wij ook gedaan. Plopsaland is niet dagvullend inderdaad. Let ook op de openingsdagen, toen wij er waren, was het park dicht op maandag en vrijdag. Nu is het niet zover lopen, maar toch haha.