Hoi meiden, Wie van jullie werkt voor een uitzendbureau of zou het niet erg vinden om voor een uitzendbureau te werken? Ik ben namelijk bezig om mijn eigen uitzendbureau te gaan beginnen en wil daarom heel graag jullie mening hierover horen. Liefs Dyja
mijn vriend is op dit moment uzk. Op zich allemaal goed geregeld. Jammer dat hij op deze manier geen pensioen opbouwt. En als je weet hoeveel ze voor je 'vangen', daar word je soms ook naar van Ik vind het belangrijk dat het uitzendkantoor de uzk voorziet van goed en degelijk werkmateriaal bijv. laskap, werkschoenen,... de pbm's.
Ik heb een jaar voor Randstad gewerkt. Dit was voor mij erg prettig. Ben helaas ongeschoold wegens omstandigheden en via hun heb ik een baan + cursus kunnen krijgen bij een helpdesk. Hierdoor heb ik een certificaat. Daarbij kreeg ik elke week netjes mijn loon, de communicatie is erg fijn.. En als je een weekje minder wilde werken of een periode.. Waren ze hier erg makkelijk in! Na de bevalling ga ik er weer voor werken en dan in de hoop dat het bedrijf, waar ik dan werk, mij een vast contract aanbied. Mocht je het werk namelijk niet leuk vinden, kan je er ook 'makkelijker' vanaf Succes met het opstarten van! Er is altijd wel vraag naar een uitzendbureau, er zijn zoveel mensen zonder werk die graag willen werken!
Het probleem zit hem niet zozeer in personeel, die vind je nu genoeg. Wat ik weet van mijn vriendin die ook in deze branche zit is het een crime om juist werkgevers/opdrachtgevers te vinden en te behouden Ik wens je heel veel succes.
Er zijn inderdaad heel veel mensen die zonder werk zitten en graag aan het werk willen. Maar niet iedereen wil werken voor een uzb. Ik wil zo graag mensen aan het werk helpen, vandaar de stap naar mijn eigen uzb (heb ook ervaring in de uitzendbranche dus weet waar ik over praat) Liefs Dyja