werken voor een uitzendbureau

Discussie in 'De lounge' gestart door Dyja, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Hoi meiden,

Wie van jullie werkt voor een uitzendbureau of zou het niet erg vinden om voor een uitzendbureau te werken?
    Ik ben namelijk bezig om mijn eigen uitzendbureau te gaan beginnen en wil daarom heel graag jullie mening hierover horen.

Liefs Dyja

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    mijn vriend is op dit moment uzk. Op zich allemaal goed geregeld. Jammer dat hij op deze manier geen pensioen opbouwt. En als je weet hoeveel ze voor je 'vangen', daar word je soms ook naar van :p

Ik vind het belangrijk dat het uitzendkantoor de uzk voorziet van goed en degelijk werkmateriaal bijv. laskap, werkschoenen,... de pbm's.

3. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Veel succes trouwens!!!

4. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Dank je wel;)

Liefs Dyja

5. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spƩ :)
    At Home
    Ik heb een jaar voor Randstad gewerkt. Dit was voor mij erg prettig.
    Ben helaas ongeschoold wegens omstandigheden en via hun heb ik een baan + cursus kunnen krijgen bij een helpdesk. Hierdoor heb ik een certificaat.
    Daarbij kreeg ik elke week netjes mijn loon, de communicatie is erg fijn.. En als je een weekje minder wilde werken of een periode.. Waren ze hier erg makkelijk in!

Na de bevalling ga ik er weer voor werken en dan in de hoop dat het bedrijf, waar ik dan werk, mij een vast contract aanbied.
    Mocht je het werk namelijk niet leuk vinden, kan je er ook 'makkelijker' vanaf :)

Succes met het opstarten van!
    Er is altijd wel vraag naar een uitzendbureau, er zijn zoveel mensen zonder werk die graag willen werken!

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Het probleem zit hem niet zozeer in personeel, die vind je nu genoeg. Wat ik weet van mijn vriendin die ook in deze branche zit is het een crime om juist werkgevers/opdrachtgevers te vinden en te behouden ;) Ik wens je heel veel succes.

7. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    ergens in Nederland
    Er zijn inderdaad heel veel mensen die zonder werk zitten en graag aan het werk willen. Maar niet iedereen wil werken voor een uzb. Ik wil zo graag mensen aan het werk helpen, vandaar de stap naar mijn eigen uzb (heb ook ervaring in de uitzendbranche dus weet waar ik over praat)

Liefs Dyja

Deel Deze Pagina