Nieuw bed.. zie door de bomen het bos niet meer

Discussion in 'De lounge' started by tumtummetje, Nov 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    1,844
    1,585
    113
    Dames, wij moeten nodig een nieuw bed, maar ik zie door de bomen het bos niet meer!
    Ik lees dat Emma Matrassen goed uit de test komen of die van de Lidl bijvoorbeeld, maar er zit natuurlijk een enorm prijsverschil in.

Ook ben ik aan het kijken voor matrassen van Beter Bed. Daar lees je ook verschillende verhalen over. De ene is zeer tevreden en de ander weer absoluut niet.

Wij zoeken een matrasmaat van iig 2.10, aangezien mijn man lang is, dus die van de Ikea vallen af.

We hebben nu een boxspring, maar willen op zich ook wel losse matrassen en een gewoon bed, maar ook een boxspring is ok.

Wie heeft de tip voor ons :D

XXX

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
    Wij hebben matrassen van beter bed. Heerlijk! Hadden we 2 jaar eerder moeten doen. Was wel even een investering (ong 1000 euro) maar daarna had mijn man geen last meer van zijn rug.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind echt dat je die dingen moet testen dus ik adviseer je naar een winkel te gaan.

Wij hebben ons bed gekocht bij beter bed. Ik dacht een m line matras te kopen maar jeetje wat lag dat ruk. Dus niet gekocht, diverse matrassen geprobeerd voor we er 1 vonden die we beide erg fijn vonden.

Dus ik zou gaan liggen en proberen :)

DastyQueen likes this.
  4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Wij hebben een Eastborn boxspring van bijna 5.000 euro. Werkelijk elke cent waard, wat een heeeeerlijk bed!

Ik weet alleen niet of ik het nog een keer zou doen, want ik vind dat een bed maar 10 jaar mee kan gaan. Ik denk dat we over een paar jaar iets goedkoper gaan zitten.

Maar mss ook niet hoor, het bed slaapt heerlijk!

De afmeting is 180 bij 210 en met verstelbare bodems.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Onze matrassen komen van Goossens wonen en slapen. Nu net onze tweede ‘set’ in gebruik.
    90x210, beide buikslapers, dus een stevig matras genomen. Liggen erg lekker.
    We hebben ze gekocht in de aanbieding (2e matras voor de helft van de prijs). Per stuk kosten ze normaal €629,00 euro

We hebben de infinity gel 203, pocketvering

6. Manque

Manque Niet meer actief

Wij hebben een boxspring van Beter Bed van 2000 euro en zijn daar helemaal niet tevreden over. Zelfs met 3 spanbanden erom en een tweepersoons topper erop blijven de twee matrassen niet tegen elkaar aan liggen. Ik zou Beter Bed dan ook afraden.

7. Semmy1888

Semmy1888 Actief lid

Jun 5, 2017
    248
    146
    43
    Hier ook een boxspring van beter bed, een Karlsson bed maar echt super!
    En snel geleverd, goede korting en goede service.

8. twee

twee Fanatiek lid

Jul 7, 2014
    1,635
    535
    113
    Wij hebben 2 weken geleden nieuwe matras gekocht voor onze boxspring is goedkoper dan opnieuw alles kopen

9. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,150
    3,026
    113
    Nederland
    Hier ook een bed van beter bed. Vond hem de eerste maand of 2 echt vreselijk liggen maar ben er nu aan gewend en ligt prima!

10. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik heb exact dezelfde ervaring met beter bed.

11. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    1,844
    1,585
    113
    We gaan weekend even proberen bij Beter bed. ik zag dat ze daar ook Emma matrassen verkopen. Heeft daar iemand ook toevallig ervaring mee?

12. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    1,844
    1,585
    113
    En we hebben besloten om toch geen boxspring te doen, maar een normaal 2 persoonsbed. ik denk dat je dan ook niet het probleem hebt dat de matrassen niet blijven liggen omdat het in een soort inbouw zit, maar misschien denk ik wel helemaal verkeerd :p
    zal er even opletten als we gaan kijken, maar super bedankt voor alle tips dames tot nu toe, want lijkt mij super vervelend als ze uit elkaar schuiven :mad:

13. februarimama

februarimama Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    1,524
    851
    113
    Wij hebben een Auping boxspring van 180 bij 210, losse bedden met 1 matras. Al vijf jaar heel tevreden. Was testijds het instap model van 1700 euro,.

14. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,779
    7,367
    113
    We hebben boxsprings die we ooit heel goedkoop kochten. Jaar of 7 geleden nieuwe matrassen gekocht bij Beter bed. Met topmatras. Maar eigenlijk past die net niet, nooit gedaan ook, net paar cm te smal. De matrassen zelf waren prima, maar nu na 7 of 8 jaar worden ze wel slechter. Terwijl ik ze toen niet zo goedkoop vond (700 euro dacht ik voor 2). Mijn man slaapt echt slecht van de pijn in zijn rug, hoe vaak ik de matrassen ook omdraai. Dus hier moeten nieuwe komen, maar ik denk dat ik niet meer voor beter bed kies.

15. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,609
    8,359
    113
    Female
    Ik heb ze ook van beter bed. Ze liggen heel lekker, maar als je beterbed kiest raad ik je aan om een matras uit 1 geheel te bestellen. Wij hebben beiden onze eigen matras en krijgen een krater die niet met een wig tegen te houden is.

Aanvulling: Wij hebben vanwege onze rug pokketvering met traagschuim. Mijn vriend heeft minder last van zijn rug en ik heb bijna geen last meer van mijn heupen. Als ik weer eens door mijn rug ga ben ik er ook vrij snel van af.

16. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
    Wij hebben hebben er wel 2 maar dan zonder afrondende rand maar vierkante zodat je geen krater hebt

17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,609
    8,359
    113
    Female
    Wij hebben vrij rechte aansluiting. Maar het lijkt wel alsof de matrassen gekrompen zijn. Ik had 90 breed per stuk besteld en ze zijn nu 85 breed. Om het inzakken te voorkomen hebben we een balk asn de zijkant geplaatst.

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij hebben voor onszelf en voor de kinderen boxsprings van Serta. Je gebruikt een bed elke dag voor een flink aantal uren en je functioneert ook beter na een goede nachtrust. Om deze redenen hebben wij niet bezuinigd op onze bedden. Serta staat bekend om hun zeer goede matrassen en worden ook in diverse zeer bekende luxe hotelketens gebruikt. Dan kan je er bijna wel vanuit gaan dat het een goede aankoop zal zijn :)

PeAn and Manque like this.
  19. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Wij hebben sinds een half jaar Emma matrassen. Wat een heeeeeeeerlijke matrassen, wij zijn er superblij mee. We hebben heel wat winkels af gestruind, op veel matrassen gelegen, veel advies ingewonnen, echt de tijd ervoor genomen. We hadden een voorkeur voor de Tempur matrassen, alleen de prijs hield ons een beetje tegen. Daarbij was ik ook heel nieuwsgierig naar de Emma matrassen en we hebben uiteindelijk de knoop doorgehakt om dan éérst die te proberen (je mag 100 dagen proef slapen, dat vond ik een enorm voordeel). Vanaf het eerste moment ben ik verkocht zalig!
    Voordeel vind ik ook dat ze prima te hanteren zijn totaal niet zwaar.

Ze liggen hier op een gewoon bed met electrisch verstelbare lattenbodem. We hebben nog getwijfeld over de boxpring van Emma, maar hebben besloten het gewoon bij ons eigen bed te houden. Hierin liggen de matrassen opgesloten, dus sowieso geen last van geschuif. De matrassen liggen perfect tegen elkaar, nul komma nul last van de spleet in het midden..

20. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

Jan 28, 2015
    1,199
    531
    113
    Fijn deze reactie, wij krijgen ons Serta bed in februari. Hij lag in de winkel fantastisch!

SDonya likes this.

Share This Page