Ik heb een heel gaaf vest gezien van Superdry. Maar aangezien ik nog niets van Superdry heb, twijfel ik over de maat. Is er iemand die weet hoe groot of klein het ongeveer valt?
Ik heb 1 trui die krap valt, 1 shirt dat normaal valt en een trui die groot valt. Ik zou je dus aanraden om eerst te passen of ergens te bestellen waar je gratis kan retourneren.
Superdry vind ik qua maten een lastig merk, het wisselt heel erg hoe het valt en passen is echt wel noodzakelijk..
Hier een trui, shirtjes en zomerjas van Superdry en vallen allen niet ruim. Dus zou inderdaad ergens bestellen waar je makkelijk kunt retourneren.
Ik heb tshirt, tops en truien van superdry.. in de ene top heb ik een XS, in de andere een M.. in een trui S, de andere M en tshirt is M en zit nog strak.. Valt dus allemaal heel anders uit klein, groot. heb zelf meestal gewoon S
Ik heb altijd xs en bij superdry koop ik tshirts altijd in s en truien xs of s. Ik vind het kleiner uitvallen.
Truien en shirts vallen krap. Ik heb normaal maat 36 of een S bij 1.72m en 60 kilo en ik heb een M van Superdry. Een S is echt te klein.