Hoi Iemand een idee waar ik zsm een playstation 4 kan kopen. Of wanneer er i een bepaalde winkel weer nieuwe verkrijgbaar zijn?
Bij de ps3 was ik ook net buiten de boot bij eerste verkopen. Heb me toen in alle! Winkels waar ze verkocht werden op standby laten zetten. .... in afwachting van nog een levering of terug brengen enzovoort. Leverde niets op totdat de tweede verkoop startte en ik er direct een had. Wel lang moeten wachten....
Nergens. Als je gepreorderd hebt he je kans op eind dec. Begin januari. reken anders maar op februari
overal zijn de pre orders vol voor levering volgende week. januari is 3 levering een ook hiervoor zitten veel winkel vol met reserveringen. winkels als saturn en mediamarkt en ook veel speelgoedwinkels nemen geen reserveringen meer aan (pre orders) . bij bol punt komt kun je reserveren voor de levering van januari maar in hun voorwaarden staat wel dat ze levering niet kunnen garanderen en het zomaar kan zijn dat ze dus maand later leveren. je hebt dus zo goed als pech. op mp zijn de prijzen minimaal 500 tot zelfs 1000 euro. succes