Hebben jullie leuke voorbeelden?? Vind Lief erg leuk, maar ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil dus inspiratie is welkom
Heb geen voorbeeld, maar weet wel dat ze nu erg leuk nieuw behang hebben!!! Neem maar meteen even een abonnementje op dit topic, kan ik ook nog wat ideeën opdoen...
De kamers van 2 nichtjes van mij zijn helemaal in lief! stijl, zal even kijken of ik foto's kan vinden.
Mijn oudste heeft dit dekbedovertrek https://www.simplydutch.com/wonen/dekbedden/lief/2011/dekbedovertrek-butterfly/ Dit behang Behang Expresse Roze Ruitjes 23801 | Ruitjes behang | www.behangwereld.nl En dan fuchsia gordijnen, wit peuterbed en wit expedit kastje Ikea met 4 vakken en roze mandjes. Ik wil nog een wit klepbankje met Lief! kussentjes er op. Ze heeft niet veel muurruimte voor schilderijtjes. 1 muur bestaat uit een groot raam, 1 muur zitten 2 deuren in (inbouwkast), op de geruite muur wil ik niks en op de andere muur heb ik mdf letters met haar naam. Ik heb niet echt een foto van haar kamertje, op deze is wel het behang te zien en deel van het dekbed En nog even een vage foto van de mdf letters
Ik heb een simpele basis en verander alleen kleine dingen. Hier mischien een leuke tip. Via marktplaats kun je een stukje behangrand kopen met vogeltjes. Deze vogeltjes kun je uitknippen en onder aan op een rolgordijn plakken. Is je kindje het zat? Knip dan de onderste rand weer van het rolgordijn af. Veel rolgordijnen zijn vaak lang genoeg. Volgens mij kan je ook cadeaupapier kopen in een boek. hiermee kan je schilderijtjes maken of naamletters beplakken.
Dank je! Dat was afgelopen zomer. Papa had voor haar een draagdoek gemaakt van een hydrofiele luier voor haar poes aangezien mama zusje bij zich droeg.
Red88; haha, nu zie ik het pes. ik dacht dat het een foto uit een tijdschrift was. Nou als dat geen compliment voor een leuke kamer en mooi kindje is?!
Inmiddels is er wel het eea veranderd, ledikantje is weg, naam hangt boven haar bed en ik moet nog steeds de vogeltjes verven en ophangen op de muur bij de boom...
Bedankt allemaal en wauw niekekris dit is eigenlijk precies wat ik mooi vind. Hier kan ik wel wat mee. Dank je!