Voorbeelden Lief lifestyle kamertjes! (Meisjes)

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Luvv, Mar 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Hebben jullie leuke voorbeelden?? Vind Lief erg leuk, maar ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil dus inspiratie is welkom ;)

2. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Heb geen voorbeeld, maar weet wel dat ze nu erg leuk nieuw behang hebben!!!
    Neem maar meteen even een abonnementje op dit topic, kan ik ook nog wat ideeën opdoen...

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    De kamers van 2 nichtjes van mij zijn helemaal in lief! stijl, zal even kijken of ik foto's kan vinden.

4. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Mijn oudste heeft dit dekbedovertrek https://www.simplydutch.com/wonen/dekbedden/lief/2011/dekbedovertrek-butterfly/

Dit behang
    Behang Expresse Roze Ruitjes 23801 | Ruitjes behang | www.behangwereld.nl

En dan fuchsia gordijnen, wit peuterbed en wit expedit kastje Ikea met 4 vakken en roze mandjes.
    Ik wil nog een wit klepbankje met Lief! kussentjes er op. Ze heeft niet veel muurruimte voor schilderijtjes. 1 muur bestaat uit een groot raam, 1 muur zitten 2 deuren in (inbouwkast), op de geruite muur wil ik niks en op de andere muur heb ik mdf letters met haar naam.

Ik heb niet echt een foto van haar kamertje, op deze is wel het behang te zien en deel van het dekbed
    En nog even een vage foto van de mdf letters

Attached Files:

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat een schatje en hoe leuk, haar eigen draagdoek. Cute!

6. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik heb een simpele basis en verander alleen kleine dingen. Hier mischien een leuke tip. Via marktplaats kun je een stukje behangrand kopen met vogeltjes. Deze vogeltjes kun je uitknippen en onder aan op een rolgordijn plakken. Is je kindje het zat? Knip dan de onderste rand weer van het rolgordijn af. Veel rolgordijnen zijn vaak lang genoeg. Volgens mij kan je ook cadeaupapier kopen in een boek. hiermee kan je schilderijtjes maken of naamletters beplakken.

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Dank je! Dat was afgelopen zomer. Papa had voor haar een draagdoek gemaakt van een hydrofiele luier voor haar poes aangezien mama zusje bij zich droeg.

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Red88; haha, nu zie ik het pes. ik dacht dat het een foto uit een tijdschrift was. Nou als dat geen compliment voor een leuke kamer en mooi kindje is?!

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,138
    8,869
    113
    Inmiddels is er wel het eea veranderd, ledikantje is weg, naam hangt boven haar bed en ik moet nog steeds de vogeltjes verven en ophangen op de muur bij de boom...

Attached Files:

10. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Bedankt allemaal en wauw niekekris dit is eigenlijk precies wat ik mooi vind. Hier kan ik wel wat mee. Dank je!

Share This Page