Dag allemaal, Vroeg me af of iemand hetzelfde heeft meegemaakt. Mijn cyclus is ongeveer 30 dagen. Op dag 16 en 17 positieve testen gehad, dus eisprong gehad. Afgelopen vrijdag was (ongeveer) mijn nod. Tegen 17 uur getest, neagatief!! Vlak ervoor zag ik wat bruinige afscheiding terwijl ik de dinsdag t/m vvrijwel droog ben geweest. Later op de avond beetje rozig rood verlies en tampon ingedaan. Zaterdag overdag wat slijm en rood aan de tampon, halve tampon ongeveer. Zondag de hele dag niets, Dusss??? Wat is dit? Heb al wel een week menstruatiekrampen maar dat heb ik wel vaker. Heb daarna niet meer getest. Zou dit een pseudomestruatie kunnen zijn? Iemand die dit herkent of iemand tips? Normaal ben ik eigenlijk meteen heel heftig ongesteld en verlies ik gewoon rood bloed en een tampon vol. xx
Ben ook wel benieuwd of er meer zijn die een 'pseudo menstruatie' hebben gehad. En hoeveel bloed dat kan zijn? Ik had zondagavond een beetje bloed aan mijn wc papiertje. Maandag tot gisterenmiddag flink gebloed en sinds gisterenavond helemaal niets. Normaal ben ik zo'n 3 dagen flink ongesteld en ook nog dagen bruin verlies. Verder heb ik last van misselijkheid en ook niet echt de gebruikelijke buikkrampen van de ongesteldheid. Maar het lijkt me zoveel bloed voor een zwangerschap. Vorige week vrijdag was ik er van overtuigd zwanger te zijn, mega moe, misselijk, veel plassen en 'bekende krampjes' onderin mijn buik. Tevens blijft mijn temp hoog (36.8 terwijl normaal bij ongesteldheid hij naar 36.4 gaat). Overigens ben ik 2 keer eerder zwanger geweest, waarbij ik bij de laatste keer bevallen ben van mijn zoon. Beide keren bloedverlies, maar kan mij niet meer herinneren hoeveel ik toen verloor (volgens mij minder). Anyway, ervaringen zijn welkom. @catoo: lijkt me inderdaad wel weinig voor een echte menstruatie. Kan ook een gesprongen adertje zijn oid. Vaak onstaat bloed ook door laag HCG wat weer een negatieve test zou verklaren. Ik zou vandaag nog een testje doen
Dag allemaal, Ook ik zit me hierover suf te piekeren!! Onregelmatige cyclus, maar met ovutesten gepiekt op 26-1. Aan mijn borsten te merken dacht ik dat het raak zou zijn, voelde net zoals bij mijn eerdere zwangerschappen. Maar daar kwam zaterdag het bloedverlies! Er van uitgaande dat het dus niet raak was, begon ik daar eind vd dag echter wel over te twijfelen. Bloedverlies is vele malen minder dan normaal. Zaterdag de hele dag bruinig, zondag en gisteren wel helderrood. Vanmorgen een predictor gedaan en daar is wel een streepje o te zien als je het in het licht houdt. En dan lees ik direct overal vreselijke verhalen over predictor... Kortom, ik weet het niet!!! Het is natuurlijk afwachten, maar dat is wel erg irritant.. @catoo, ik zou ook een test doen! @happyme, we zitten wat in hetzelfde schuitje...
Vernevelend al die onzekerheid. Ik heb er hier ook last van. 25 januari gestopt met de pil en vanmorgen bij het afvegen wat helder rood bloed. Geen idee waar dat vandaan komt. En ook geen idee wanneer en of ik een test zou kunnen doen. Iemand een idee?