Hoi, zou het kunnen dat je een maand een keer geen eisprong hebt? Ik heb ovutesten gedaan, maar ben er niets wijzer uit geworden. Tempen gaat ook niet echt lekker dat ding geeft steeds iets anders aan en dan ook nog eens tussen de 34,5 en 35,5 graden. Lijkt me een beetje laag. Dit zijn de resultaten van mijn ovutesten deze maand (die ik trouwens voor het eerst heb gebruikt): cd 14: wit cd 15: wit cd 16&17 vergeten cd 18: heel licht streepje cd 19: goed zichtbaar streepje maar niet zo donker als controlestreep cd 20: lichter streepje dan dag ervoor cd 21: heel licht streepje cd 22 (vandaag): bijna wit, heeel vaag streepje Op cd 11 en 12 had ik van dat eierdooiersslijm (wat ik nog nooit eerder heb gehad, althans niet dat het naar buiten kwam) en heb ik ook bij het afvegen helderrood bloed gehad. Verder rond die tijd wat bruin afscheiding en laatste week afscheiding wat normaal is. Kan het ook zijn dat ik geen eisprong heb gehad? Of heb ik het al heel vroeg gehad toen ik last had van dat slijm en het daarom heb gemist met de testen?
Het is ook wel eens zo dat als je in de ochtend of middag test je negatief hebt maar als je dan een test doet in de avond je een positieve test hebt Ik denk zelf dat je positief bent geweest op CD19 in de avond Ik heb ook 1 positief dag daarna hop streepje weg
ik denk ook dat je op dag 19 je eitje had! hoop voor je dat het raak is mijn duimen draaien. oh en ik nog ff een vraag er is pas een reactie op mijn topic en ik zit met iets soortgelijks maar toch anders. ik zou woensdag of donderdag me eisprong moeten krijgen en vanaf vrijdag/zaterdag van affelopen weekend in me vruchtbare dagen zitten vanaf zaterdag was me BMM iets zachter en volgensmij meer slijm. maar niet de goede standjes gedaan afgelopen 2x ik boven.. omdat vriendlief erg last heeft van wintervermoeidheid en kostte hét hem minder energie. maar vandaag heb ik weer minder iets minder slijm bmm nog wel beetje zacht nog net zo zacht als afgelopen dagen. maar me temp us niet gestegen nog.. nog altijd 36.2 weten jullie dit? of krijg ik me eisprong nog of is die al geweest of komt ie niet meer liefs van shy enne wel laten weten of t raak was he desnoods maar in pb vind het altijd fijn om positief nieuws te lezen
Je temp moet toch eerst stijgen dan pas weet je dat je ei is geweest. En die standjes maken niks uit hoor....hihi sperma weet waar het naartoe moet.
Volgens mij is tempen heel betrouwbaar dus als de temp nog niet gestegen is, zal hij wellicht nog moeten komen. Tja of je thermometer is niet goed..haha maar dat zou wel niet. Ik zou dus gewoon doorgaan met tempen en eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet of het kan dat je een keer geen eisprong hebt? komt dat voor? en ik zal het je laten weten hoor, beloofd!
Pff dat zou past frustrerend zijn...zonder eisprong kun je vrijen wat je wil, maar dan gebeurt er toch echt niets...
Haha komt goed hoor is het deze ronde niet raak dan gaan we gewoon lekker door. Vindt mn vriend ook niet zo erg
Hier ook allerlei aanwijzigen wat lijkt op een eisprong ( al sinds zondag), maar ovutesten nog niet positief. Pas sinds vandaag wat donkerder...dus het kan blijkbaar dat je pas na 4/5 dagen je eisprong hebt.. ( trouwens ook gelezen ergens dus even wachten nog!