Ik ben het geboortekaartje aan het maken maar ik vraag me af: welk telefoonnummer zet ik erop - het huistelefoonnummer of beide mobiele nummers? Wat doen jullie / hebben julliie gedaan en waarom?
wij hebben alleen ons huisnummer gedaan. Goede vrienden/kennissen en familie hebben ons mobiele nummer sowieso wel
Wij hebben allebei onze 06 nummers gedaan.. we hebben geen huistelefoonnummer en op onze mobiel zijn we altijd bereikbaar.. Alleen hadden we wel me man ze nummer bovenaan gedaan .. dat als hij niet op zou nemen dat ze dan pas mij zouden bellen..
Wij hebben geen huistelefoon, dus onze mobiele nummers en mailadres. Maar ik denk dat iedereen die een kaartje heeft gekregen ons nummer ook wel had
Wij hebben besloten alleen mijn mobiele nummer er op te zetten zodra het zover is. Reden daarvoor is omdat me vriend de eerste week te werk gaat en dan niet de hele dag gebeld word, Huis telefoon nummer hebben we bewust niet gedaan omdat alleen mijn ouders en me schoonouders dat nummer hebben voor het geval er iets is en we al op bed liggen en onze mobiel niet horen, Als we dus ons huis nummer zouden noteren dan zou voortaan iedereen dat nummer hebben en dat is niet de bedoeling
Ik heb geen enkel telefoonnummer op ons kaartje gezet. Vrienden hebben onze mobiele nummers toch, en ik verstuur de kaart niet naar onbekenden of vage kennissen. Wel heb ik mijn emailadres op de kaart laten zetten, kunnen mensen mailen als ze willen.
Mijn vriend z'n mobiele nummer.. Hebben geen huistelefoon. Ik ben blij dat we het zo gedaan hebben want ik had totaaaal geen zin in bezoek en laat staan telefoontjes
Wij hebben het huisnummer erop gezet. Speciaal nog weer telefoons gekocht omdat de oude het loodje had gelegd. Om de simpele reden dat we niet wilden dat onze nummers bekend zouden worden bij een paar mensen (A)