weet iemand over hoeveel maanden een pseudo menstruatie stopt? of is dat gelijk na 1 maand? ik ben nu al 2 maanden achter elkaar amper ongi. ik verlies weinig bloed in mijn inleg kruisje maar er zit wel altijd veel aan het toilet papier. wel moet ik zeggen dat ik onregelmatig hevige tot minder hevige buikkrampen krijg. soms zijn ze constant en verdwijnen dan weer waardoor ze bijv. na een half uur of een kwartiertje weer terug komen.
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat een pseudo menstruatie ook steevast iedere maand in de zwangerschap kan zijn. Zolang het telkens op het moment is dat je 'eigenlijk' ongesteld zou moeten worden, lijkt het me redelijk normaal. Maar als je twijfelt zou ik dit gewoon met je verloskundige bespreken! Succes ermee!
Meid, je bent waarschijnlijk echt niet zwanger.. Doe eerst eens een test.. Kan je ook online bestellen mocht je het eng vinden om te kopen. Of ze zijn goedkoop bij de Action 2 stuks voor 1,50
Waarom zoveel verschillende topics openen over steeds hetzelfde? Doe gewoon een test! Als je dan nog onzeker bent ga naar de huisarts....