Hallo, Vraagje, ik ben afgelopen zaterdag "ongesteld" geworden na 3 dagen overtijd te zijn geweest. Een aantal klachten wat mij bekend is na mijn vorige zwangerschap waardoor ik echt dacht zwanger te zijn. Normaliter heb ik 2 dagen heel erg pijn als ik ongesteld wordt en duurt de hevige bloeding zeker 3 dagen. Nu had ik een beetje krampen zaterdag en alleen die die wat heviger bloed. 2 dieagagen die daarop volgde kwam er nog amper iets. Ik ben nog steeds alleen maar moe, dat ik elke avond om 21 uur naar bed moet omdat ik kapot ben. Elke 2 a 3 uur honger, alsof ik niks gegeten heb nog. duizeligheid met vlagen. Nu las ik dat er pseudo menstruatie bestaat. Als je zo weinig hcg aanmaakt...hoe kun je er dan achterkomen dat je zwanger bent? Yvette
Goedenavond, heb je al een zwangerschapstest gedaan? Het zou goed kunnen dat er toch sprake is geweest van een innestelingsbloeding of een pseudomenstruatie. Ik zou je adviseren toch een testje te doen. Indien die negatief is zou ik een paar dagen afwachten. Hcg stijgt snel in het lichaam, dus verwacht je over een aantal dagen een positieve test. Is het weer negatief, dan is het waarschijnlijk toch een menstruatie geweest en zou ik deze cyclus afwachten hoe de volgende menstruatie verloopt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Succes! Groetjes Monique
Nee ik heb geen test meer gedaan. Maar een innestelingsbloeding, geeft dat dan zoveel bloed (wat ik de 1e dag had)? Dacht altijd dat dat meer een beetje oud bloed was....Heb het in mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad.
Kan soms best ruim zijn. Bij mijn laatste zwangerschap had ik drie dagen ruim bloedverlies en dacht dat ik ongesteld geworden was. Maar anderhalve week later bleek ik toch zwanger. Het kan dus wisselen. Dus ik zou toch maar een testje doen. Ik ben benieuwd! Groetjes Monique
Dat geeft hoop. Ik ga morgen even testje halen dan en dan overmorgen met ochtendurine kijken wat het zegt. Dank je wel!
Vanmorgen een test gedaan en die was erg wit. Ik mag aannemen dat ik 6 dagen na de laatste test en mijn " menstruatie" ik dan nu wel een (licht) positieve test zou hebben toch? Ik denk dat het tijd wordt voor de huisarts, want de symptomen van o.a. moe, honger en duizeligheid blijven.
Goedemiddag, Sorry voor de late reactie. Wat jammer dat de test negatief was. Ben je inmiddels al naar de huisarts geweest met je klachten? Groetjes Monique