zwanger of toch niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door marielle1989, 18 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marielle1989

15 feb 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraagje. In januari is mijn spiraal er uit gegaan. Na het uit halen ben ik een paar dagen later ongesteld geworden. Daarna ben ik na 25 dagen weer ongesteld geworden. Nu zit ik op mijn 32e dag en ben ik nog steeds niet ongesteld maar heb ook al 3x getest en alle 3 de keren was de test negatief.
    Wat kan dit nu zijn?

Groetjes Mariëlle

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

nadat een spiraal verwijderd is, kan de menstruatiecyclus de eerste maanden onregelmatig zijn. Daardoor kan het zijn dat er nu sprake is van een langere cyclus en dat de menstruatie later komt. Ook kan het zijn dat de eisprong later heeft plaatsgevonden en dat je mogelijk wel zwanger bent, maar dat je te vroeg bent met testen. Ik zou je adviseren nog even af te wachten of de menstruatie toch komt of een positieve test! Succes!

Groetjes Monique

3. marielle1989

15 feb 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit nu op mijn 34e dag van mijn cyclus en ben nog steeds niet ongesteld, maar de test van vanochtend was ook weer negatief. Hoe lang kan een cyclus duren? En wanneer is het beste om nu te testen als ik nog niet ongesteld word?

Groetjes Mariëlle

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

sorry voor de late reactie. Ben je inmiddels ongesteld geworden? Ik ben benieuwd!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina