Hallo, Ik ben bij de gyn geweest ivm bruin verlies. ze heeft n echo gemaakt maar hartje klopte nog. echter deed ze n meting maar die kwam uit op 5,1mm ze zei dat t voor nu goed was en ik stond ineens buiten,maar gerustgesteld in de afmering ben ik niet. is dit niet veels te klein? ik ben morgen 7wk zwanger na n IUI .
Goedenavond, het is in principe een meting die kan voor deze zwangerschapsduur. Je meet het kindje op van het hoofdje tot het stuitje. De benen worden hierbij niet meegerekend. Het kan ook zijn dat je iets minder ver bent. Dit kan ook bij IUI. Soms stopt het bevruchte eitje in het begin een aantal dagen met ontwikkelen en gaat daarna weer verder (dit heet diapauze). Dit verklaard soms waarom je minder ver bent dan je zou verwachten. Een goed teken is het feit dat het hartje klopte! Succes en een goede zwangerschap toegewenst! Groetjes Monique
Dank je Hoe lang moet ik wachten voor ik aan de bel trek wat betreft r bruinverlies? het is nu al twee dagen en houd niet op. gisteren niet echt duidelijk kunnen keibgen of dit langer kan (mag) duren. ik mijn ogen kan dit niet goed zijn toch...
het verlies (bruin bloed) word ook meer en donkerder. t is precies of ik moet obgesteld worden.. ik heb gisteren ivm het verlies dus n echo gehad toen was r goed,voor volgende week had ik al n afspraak staan voor 8wk echo. moet ik t gewoon afwachten?
Goedenavond, hoe is het nu? Is het bruinverlies gestopt? Ik hoop dat alles goed is en dat je deze week een goede echo hebt! Succes! Groetjes Monique
Hoi! Het bruinverlies is vandaag voor het eerst sinds 1,5 week weg gebleven. had alleenn wat gelig slijm in mn inlegkruisje,dus dat kan denk ik geen oud bloed zijn. de echo was goed,de gyn dacht aan een openstaand bloedvat en zou met 1 a 2 weken over moeten zijn. dus zou kunnen kloppen. hopen dat t weg blijft
Goedenavond, gelukkig goed nieuws! Ik hoop voor je dat het weg blijft. Dat geeft toch wat meer rust! Groetjes Monique