Heeft iemand hier ervaring mee op of na NOD? Ik heb een regelmatige cyclus van 31 dagen. Deze maand netjes op tijd 'ongesteld', alleen het duurde maar 2 dagen helder (1e dag veel, 2e dag minder en 3e dag vrijwel helemaal over) Het begon op nod. Ook misselijkheid begon op nod. Ik had een test gedaan smorgens op nod, maar omo wit en in avond pas ongi geworden. Het zijn op dit moment geen vlaagjes misselijk meer zoals op nod, maar nu zo'n beetje de gehele dag het bekende misselijkheid/duizeligheid zwangerschapsgevoel. Nu heb ik 5 zwangerschappen gehad, waarbij 1x een innestelbloeding, maar die kwam dan vòòr nod. En misselijkheid ook. Ik herken dit totaal niet. Ik las ooit eens iets over dat een late innesteling te weinig hcg heeft op nod, waardoor het lichaam nog niet doorheeft zwanger te zijn, ze noemen dit een Pseudo-Menstruatie en dan kan je op nod nog wat kan verliezen, zou het kunnen? Iemand dit ook gehad?
Als er te weinig hcg is een positieve zwangerschapstest? Na een week testen werd het bij mij tuurstreep- positief. Ik blijk dus zwanger. Inmiddels dik positief getest. Dus toch een pseudo-menstruatie gehad, blijkbaar omdat het lichaam nog niet genoeg hcg aanmaakte.