pseudokroep

Discussion in 'Gezondheid' started by Joeja, Dec 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vanmorgen bij de huisarts bleek mijn dochter last te hebben van pseudokroep. Een virus in de bovenste luchtwegen, strottenhoofd en stembanden. Ze is zo zielig, ze krijgt moeilijk lucht 's nachts en slaapt moeilijk.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

gr. Joeja

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    ervaring zover dat ik het vroeger ook gehad heb....
    mijn moeder zat soms nachten met me in de badkamer (te stomen volgens mij) om te zorgen dat ik weer wat meer lucht kreeg.
    Volgens mij groei je er met 3 (of 4) jaar overheen.

Succes ermee!

3. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Dank je voor je antwoord. Wat erg te horen dat je het ook gehad hebt zo lang.
    Ik heb vanmiddag ook een half uurtje met mijn dochter in de badkamer zitten stomen, dat hielp wel, maar ze vond het niet leuk. Daarom gaat haar tante dalijk met haar in het grote bad en daarna gaan we haar masseren en een beetje leuke dingen doen en vooral veel knuffelen.
    Ik hoop dat het bij mijn dochter niet al te lang gaat duren. Ik heb vanacht tot 4 uur op gezeten met haar en de nacht ervoor tot 2 uur (en vervolgens om de anderhalf uur eruit om haar even iets te laten drinken). Ik en mijn man moeten ook nog werken, breekt een beetje op zo... :oops:

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik heb gehoord dat je de slaapkamer heel vochtig moet houden. natte handdoeken op de verwarming of zo'n luchtbevochtiger ofzo...
    mijn zoontje heeft ook een nare hoest en het helpt wel.

5. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

Mar 26, 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Veel stomen idd... Deed mn moeder bij mn broer vroeger ook. De badkamer in, deur dicht.. handdoek voor t kiertje.. en VEEEEEL stomen.

Share This Page