Vraag over eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by anak2, Jun 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Hoi Hoi,

Ik heb nog een vraagje over het voelen van de eisprong. Ik had dinsdag een positieve ovulatietest van zwanger en kids. Op de foto die ik laatst gepost hebt lijkt dat de streep lichter was dan de controlestreep maar ze waren eigenlijk hetzelfde. woensdag tegen 11.30 uur was deze wel nog iets duidelijker. De clearblue gaf dinsdag al wel een smiley.

Nu had ik woensdagavond Taekwondo training. En merkte dat bij de traptechnieken en springen een drukkend naar gevoel onderin mijn buik had. Kan het zijn dat dit komt door een eisprong ? Na het douchen een uurtje later was het ineens weg.

Ik weet dat er al veel topics over zijn geweest.. maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig wat jullie mening is en hoe bij jullie een eisprong voelt.

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Hoor wel eens dat dat de laatste groei is die je voelt en het daadwerkelijk springen van je ei niet. Ik hou nu een beetje mijn kwaaltjes bij om er een bepaald beeld uit op te maken en heb nu 2x 3 dagen voor mijn (vermoedelijke) eisprong een uurtje pijn gehad. Ik ga volgende maand eens een ronde ovu testen doen om nog beter beeld te krijgen. Vind het wel interressant.

Ik denk dat je ei dan gisteren of vandaag daadwerkelijk is gesprongen. Komt dat een beetje over een met je cyclus?

3. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83

Als ik kijk naar mijn cyclus.. Die eigenlijk altijd 27/28 dagen is denk ik dat hij gisteren al geweest is. Ik heb sinds gisteren ook weer witte afscheiding en geen vruchtbaar slijm meer. Ik merk wel dat ik door die ovulatietesten onzeker wordt. Ik heb dinsdag op woensdag nacht nog even gezellig gemaakt ik hoop dat dat voldoende was in mijn vruchtbare periode aangezien mijn man nu nachtdiensten heeft.

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Ik hoop het ook voor je, maar je kan er (helaas) toch niet aan veranderen en alleen maar je best doen zover mogelijk.

Ik hoop voor je dat het gelukt is en anders volgende maand weer een ronde :)

5. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83

Ach joh we zien wel. De volgende ronde is dan in indonesië :) de ronde er na ook trouwens. Zou ook wel leuk staan op het geboortekaartje: made in indonesia haha

Maar we blijven op de ronde :)

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Hahahah ja dat zou zeker leuk zijn!

Veel plezier!

Share This Page