Steken links baarmoeder?

Discussion in 'Zwanger worden' started by nic2910, Jun 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nic2910

nic2910 Actief lid

Feb 8, 2015
    486
    24
    18
    Hoi hoi,

Ik zit momenteel op 10dpo en heb de afgelopen dagen behoorlijk wat steken gehad aan de linkerkant. Het is telkens op dezelfde plek en kan zomaar opkomen of als ik bijv moet niezen. Ik hoop stiekem dat het een innesteling is, maar ik lees ook over bbz als het aan de linkerkant alleen is :$:( of maak ik mijzelf nu gek door op internet/forum te gaan lezen haha;)? Ook af en toe een licht ongesteldheidsgevoel/kramp idee maar meer een zeurend gevoel dan echt de krampen...

Ik heb overigens bruinverlies gehad op 3-4dpo, op 5dpo een klein beetje over de hele dag, 6-7dpo was het helemaal weg, 8-10dpo weer alleen bij afvegen een beetje lichtbruinverlies (niet in ondergoed...). Heb ook allerlei kwaaltjes die ik normaal nooit heb, maar durf ze niet zo goed te plaatsen bij het een of het ander...

Iemand dit ook meegemaakt en toch zwanger :)?

2. Jetje1991

Jetje1991 Actief lid

May 16, 2016
    370
    519
    93
    Female
    Ik lees even mee! Ik heb dezelfde soort steekjes gevoeld (ook aan de linkerkant) ook ongeveer 10dpo. En ik ben nu 3dagen over tijd. Vanmorgen wel negatief getest met etos test.

3. nic2910

nic2910 Actief lid

Feb 8, 2015
    486
    24
    18
    Oh dat is jammer :( misschien test je wel laat? Heb je kv 2v5 in huis? Die is gevoeliger :)

4. mrslima

mrslima Lid

Jun 18, 2016
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Heb precies hetzelfde. 15 juni eisprong en ervoor en erna gedaan.. na 5 dagen precies jou verschijnselen. Die kwamen in vlagen en dit hielt een paar dagen aan.. mijn borsten voelde gelijk 10 kilo zwaarder en dede heel erg pijn. Na ong een paar dagen voelde ik niets meer van dat zeurend gevoel. Soms nog in mijn lies. Ik had het alleen aan de linkerkant last trouwens.

Nu hoor ik over 2 dagen ongesteld te worden. Ik heb sinds gister een klein beetje bruine afscheiding gekregen maar niet vloeiend ofzo. Alleen als ik veeg heb ik het. Dit is nog steeds zo. Ik heb getest en was negatief. Ik hoop stiekem dat het ik nog een kansje maak.... ik wil niet ongesteld worden!!

Share This Page