ik vroeg mij af of het schilderen van muren gevaarlijk is tijdens de zwangerschap. de 1 zegt dat het heel schadelijk is voor het kindje en de ander zegt weer van niet als je verf gebruikt op water basis. wie kan mij helpen met deze vraag...??
ik heb gewoon geverfd met verf op waterbasis en t raam op die kamer stond helemaal open. Maar goed das nu niet echt haalbaar denk ik
ik heb gisteren getexed met mijn vader, hier ruik je niets van. verven mag als het op waterbasis is. Verven ook maar dan moet je goed luchten (ramen open)
Verven op waterbasis kan geen kwaad, maar het is wel belangrijk goed te luchten tijdens en na het verven!8)
bedoel idd t luchten. Raam stond helemaal open, hier heeft t heel de dag geregent. Dus vandaar dat ik zei niet haalbaar. Ook qua temp, beetje koud. Maar gewoon t raam op kiepen ofzo moet wel lukken
Zoals iedereen al zegt, op waterbasis is geen probleem! De vk zie dit en in de verfwinkel ook. Ik heb heel veel muren inmiddels geverfd en ga morgen eindelijk verhuizen. Hopelijk dan wat meer rust... Waarschijnlijk niet.