Glucose 3.3.. Te laag?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Ukkiepuckie, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkiepuckie

29 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister bij de verloskundige geweest voor controle en vertelde dat mijn glucose 3.3 was en dat het goed was.
    Zat net wat te googlen en las net dat dat aan de lage kant is?
    Klopt dat? Zo ja wat zijn daarvan de gevolgen?
    Heb namelijk de hele dag door honger maar geef ook veel over dus vroeg me af of dat er mee te maken had?

2. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Een suiker van 3,3 is echt te laag. Heb je inmiddels al wat gegeten om je suiker wat omhoog te krijgen?

Heb je verder geen last van symptomen? (Zweten, trillen, duizeligheid)

3. Ukkiepuckie

29 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi bloem,
    De glucose meting is van een paar weken geleden.
    Toen ze alles doornam heb ik er niet naar gekeken maar toen ik het net zag op het briefje dacht ik; huh maar dat hoort toch altijd hoger te zijn?

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heb ik ook regelmatig..hangt ook er vanaf of je nuchter was etc

5. Ukkiepuckie

29 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had goed gegeten..

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    zwangerschapsdiabetes heb je als je waardes te hoog zijn.
    Het is idd aan de lage kant maar ik denk dat je lijf het best op kan vangen. Wel is het zo dat je suiker als zwangere wat makkelijker zakt, even wat eten mandarijn, ontbijtkoek oid als tussendoortje is dan wel heel fijn!

7. Lente1988

Lente1988 Lid

26 mei 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    3,3 is wel wat laag. Maar belangrijker is nog hoeveel tijd er tussen zat dat je gegeten hebt en geprikt bent.
    Het is in elk geval positiever dan dat ie heel hoog zou zijn, in dat geval maak je geen of weinig insuline aan waardoor je diabetes hebt. Het feit dat ie wat laag is geeft aan dat je wel insuline aanmaakt, prima dus.

Belangrijk om te weten is dat voor een ieder de lat anders ligt. De 1 voelt zich prima bij 3 terwijl een ander bij 5 al begint te trillen.

8. Ukkiepuckie

29 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 Ukkiepuckie, 13 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
    Dankje wel voor jullie reacties!
    Ik denk dat er een uurtje tussen zat.
    Iedereen roept steeds dat ik erg bleek ben momenteel maar voel me steeds ook echt niet lekker en was veel aan het overgeven. Heb nu pillen hiervoor dus hoop dat het straks wat beter gaat.
    Oke dat is mooi dat het beter wat te laag kan zijn haha:)

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik had ook een lagere suikerwaarde en de gyneacoloog zei tegen mij dat ze juist veel liever lage waardes zien als hoge. Voor een zwangere was dat keurig zei hij. Als je niet zwanger zou zijn, dan zou het weer anders zijn..

10. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    3.3 is wel wat laag maar onder de 3 ga je je naar voelen volgens mijn dietiste.

11. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb van mezelf ook lage bloedsuiker. Bij de intake had Ik 3.4 en dit was niet nuchter. En bij mn glucose tolerantie test had Ik nuchter 3.9 en na 2 uur 6.0 :)

Deel Deze Pagina