Jeetje, wat erg! Zoals de politie al zegt: als ze er wel aan konden denken om het hondje mee te nemen, hadden ze zeker het jongetje moeten meenemen. Anders zou je nog kunnen zeggen dat ze een shock waren, maar dit is echt erg zeg..
hopelijk worden die ouders hier voor gestraft! miss is het wel met opzet gedaan en wilden ze van het kind af ofzo .... er zijn tegenwoordig rare mensen inde wereld. Wie vergeet nou zijn kind? dat is het eerste wat ik mee neem!
Nouja zeg! En er dan pas na 20 minuten achter komen dat je kind ook in de caravan ligt? raar verhaal. En wat zielig zeg voor dat jongetje!
Het moet allemaal niet gekker worden dat je je pup belangrijker vind dan je kind. Hopelijk word deze jonge niet verder opgevoed door zijn moeder. Maar door een liefdevol pleeg gezin
hier hebben we een vluchtplan met de kinderen opgesteld: bij brand iedereen naar buiten, niemand mag huisdieren of spullen meenemen. Mocht iedereen buiten veilig staan en het kan nog, dan zal mn man terug gaan om de huisdieren te redden, maar anders, ja sorry, moeten ze verbranden ik snap niet dat ze dat jongetje vergeten zijn, kind was waarschijnlijk op weekendbezoek bij zn vader. Dus ja dan zit dat kind niet vast in je hoofd als je hem maar af en toe ziet maar dan nog, toen de brandweer vroeg of er nog iemand aanwezig is, had er een lampje moeten gaan branden.
Godzijdank maak ik uit het bericht op dat het kind nog leeft. Ik hoop dat het ergens terecht komt waar het huis overloopt van liefde voor hem.