Ik ben aan het zoeken op internet, maar word niet veel wijzer. We gaan verhuizen en voor we de muren gaan schilderen willen we deze eerst behangen met structuurbehang. Iemand een idee waar ik dit het goedkoopst kan halen? Bedankt! Groetjes
rllen zijn vrij prijzig ik heb zelf ook gekocht en nog een hele rol liggen koste 50 euro dacht ik... maar je kan er een hoop mee behangen... zelf vind ik het rot spul maar dat komt omdat mijn muren er acheraf gezien niet geschikt voor waren.. maar ik heb het bij de formido in een aanbieding gekokcht succes
Bedankt meiden, ik ga dus even de bouwmarkten en decorette nakijken! @ natassie; is idd wel duur zeg, 50 euro voor een rol. Geen idee hoeveel ero zit zeker? Het is geloof ik wel breder als normaal behang he?
Heb je al aan glasvezelbehang gedacht? Het is er in verschillende structuren, makkelijk te plaatsen en met een kleurtje of witte latex ziet het er weer super uit. Het is met regelmaat in de aanbieding bij de verschillende doe het zelf zaken en naar mijn idee makkelijker te plaatsen dan gewoon behang.