Ik ben op zoek naar zo'n reisgidsje waarin foto's van alledaagse dingen staan. Met die foto's kan je dan in het buitenland (als je de taal niet spreekt) makkelijk iets aanwijzen en zo duidelijk maken wat je zoekt. Ik heb al even zitten google-en en op bol gekeken maar heb nog niet gevonden wat ik zoek. Mocht iemand een titel of iets dergelijks weten dan zou ik daar erg mee geholpen zijn.
uiteraard kan ik het bij een boekhandel vragen maar hoopte op een titel zodat ik het vanuit mijn luie stoel bij Bol kan bestellen en het als kado ergens kan laten bezorgen '-) vandaar mijn oproep hier
Ja, hij kwam me al bekend voor...daar heb ik hem dus ook gezien. Kreeg het publiek niet allemaal 1 mee?
ik heb de "point it" gevonden, (maar die bedoelde ik eigenlijk niet) Editie:2007 ISBN:9783980313025 Soort:Reisgids Taal:foto's Uitgever:Graf editions 7,50 ongeveer kost die point it ik zal nog even verder kijken naar het life and cooking boekje
Bedankt voor de reacties! Ik heb inmiddels vanuit mijn luie stoel de Point It besteld! Dat was het boekje waar ik naar op zoek was. Wat mij betreft kan deze dicht!