heb je de instructies wel gelezen?ik denk dat ik het zo nog even ga downloaden. wil weten of deze werkt
Nou, op de een of andere vage manier heb ik hem blijkbaar toch.... Ik weet niet wat ik gedaan heb, ben zo aan het klooien geweest gisteravond, maar hij doet het nu wel en hij geeft niet meer aan dat dit een trialversie is.. @Senna; Mijne is ook Nederlands, was mijn vorige ook. Dat was PSP Pro x2, heb nu dus de Ultimate, kan net ietsjes meer volgens mij. @Acire; Totaal offtopic hoor, maar vind jouw banner super! Zelf gemaakt? En hoe krijg je tvscherm zo bewegend dan? Xx
Uhm... heb em dus niet gekraakt... is nog steeds de proefversie, maar wel geregistreerd door en bij Corel... Dus ik kan er nu nog 4 weekjes van genieten en dan is 't weer over.. Grmbl!
iemand die ik ken is hier heel goed en en ze zegt dat ik psp9moest downloaden en dat heb ik gedaan maar ik kan er nisk van@!#@$! wil het zoo graag maar het lukt niet ik kan ook nergens van die tubes e.d vinden.. heb wel een leuke site voor jullie waar heeeel veel staat over psp en waar je ook oefeningen e.d kan doen http://www.pspchallenge.nl/forum/
En als iemand die toch naar Tweeling PB't, kan diegene het dan ook naar mij doen? Ik was al trots dat ik hem gekraakt had... maar bleef de proefversie te zijn...
Mag ook! Zit nu zelf in Corel Paint Shop Pro Photo X2 Ultimate, versie 12.5. (Zo, hele mond vol, haha!), maar PSP 9 mag natuurlijk ook!