psp

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acire

acire Fanatiek lid

heb je de instructies wel gelezen?ik denk dat ik het zo nog even ga downloaden. wil weten of deze werkt

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb PSP X2
    En ik heb de mijne ook gekraakt

Heb trouwens de nederlandse

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja die zijn erg lastig te krijgen
    Heb de mijne ook van iemand anders gekregen

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou, op de een of andere vage manier heb ik hem blijkbaar toch.... :oops: Ik weet niet wat ik gedaan heb, ben zo aan het klooien geweest gisteravond, maar hij doet het nu wel en hij geeft niet meer aan dat dit een trialversie is.. ;)

@Senna; Mijne is ook Nederlands, was mijn vorige ook. Dat was PSP Pro x2, heb nu dus de Ultimate, kan net ietsjes meer volgens mij.

@Acire; Totaal offtopic hoor, maar vind jouw banner super! Zelf gemaakt? En hoe krijg je tvscherm zo bewegend dan?

Xx

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Uhm... heb em dus niet gekraakt... is nog steeds de proefversie, maar wel geregistreerd door en bij Corel... Dus ik kan er nu nog 4 weekjes van genieten en dan is 't weer over.. Grmbl!

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

iemand die ik ken is hier heel goed en en ze zegt dat ik psp9moest downloaden en dat heb ik gedaan maar ik kan er nisk van@!#@$! wil het zoo graag maar het lukt niet :( ik kan ook nergens van die tubes e.d vinden.. heb wel een leuke site voor jullie waar heeeel veel staat over psp en waar je ook oefeningen e.d kan doen http://www.pspchallenge.nl/forum/

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zijn hier ook Photoshop liefhebbers?

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    kan iemand mij pben over een kraak manier van psp....pleasssse

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    En als iemand die toch naar Tweeling PB't, kan diegene het dan ook naar mij doen? ;) Ik was al trots dat ik hem gekraakt had... maar bleef de proefversie te zijn... :oops:

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hebben jullie het over psp9?

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Mag ook! Zit nu zelf in Corel Paint Shop Pro Photo X2 Ultimate, versie 12.5. (Zo, hele mond vol, haha!), maar PSP 9 mag natuurlijk ook! ;)

Deel Deze Pagina