bijstand

Discussie in 'De lounge' gestart door cindybaby37, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ik vroeg me af of er hier dames zijn die in de bijstand zitten?

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik zou haast zeggen, gelukkig niet. Zijn niet bijster rijk maar als ik soms kijk voor hoe weinig mensen moeten rondkomen, dan ben ik ineens ernstig rijk!
    Ik heb diep respect voor mensen in de bijstand, krijg vaak het idee dat ze zo vreselijk positief zijn terwijl ze in een behoorlijk lastig pakket zitten...Echt petje af voor die mensen!

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik zit in de bijstand

4. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ja ik vraag het eigelijk omdat ik er aan zit te denken om van mijn man af te gaan :cry: maar dat even terzijde.
    ik werk zelf partime en als ik dus zou willen scheiden moet ik eerst voorlopig bijstand aan vragen. nu heb ik met het cwi gebeld en die zeiden dat ik eerst een eigen woning moet hebben alvorens recht op bijstand te hebben,maar ik heb toch geen geld voor de huur enz. dus met andere woorden zit ik in de bekende vizieuze cirkel en kom er niet uit zo.

maar weet iemand als ikvoorlopig bij mij moeder ga wonen of ik dan wel al bijstand krijg voor een andere woning te huren enz?

sorry voor mijn lange verhaal,maar ik hoop dat hier iemand antwoord op heeft.

5. Niet meer actief

6. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ok dank je maar daar heb ik al overal gekeken en vind daar niet het antwoord op mijn vraag ;)

maaar toch bedankt voor het meedenken ;)

7. Niet meer actief

oke ja ik heb er zelf geen verstand van maar als ik nog wat vind dan zet ik het hier neer..

in elk geval sterkte met de situatie!

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48