Klacht tegen loterij wegens psychische schade!

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

RIJSWIJK - De Nationale Postcode Loterij is aangeklaagd door een vrouw uit Heusden. De vrouw zegt psychische schade te ondervinden omdat ze geen loten had terwijl de hoofdprijs in haar straat viel, zo verklaarde ze zaterdag in NOVA.

Een woordvoerder van de loterij bevestigde zaterdag dat de vrouw de organisatie voor de rechter heeft gesleept. Vrijdag ontving de organisatie volgens hem de dagvaarding.

Begin dit jaar viel de straatprijs van de Postcode Kanjer in de Hoogstraat van het Brabantse Heusden. Acht deelnemers mochten 13,9 miljoen euro verdelen. De klaagster was daar niet bij omdat ze geen loten had gekocht.

bron: nu.nl

Waar gaat het heen met deze wereld! Ik mag zo hopen dat de postcode loterij haar niet tegemoet komt. En ik mag zoooo hopen dat de rechter in lachen uitbarst daar. Dat zou mooi zijn zeg!

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    :confused: :confused: :confused: :confused: ?!?!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Die pillen moet ik ook hebben!

Man, man, moet niet gekker worden ......

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Voor een aanspraak op smartengeld moet er sprake zijn van lichamelijk letstel, aantasting van eer of goede naam, of een andere inbreuk op de persoon. Daarvan is hier geen sprake, dus ik weet wel zeker dat dit niet gaat lukken. Snap ook niet welke advocaat zich voor deze zaak heeft geleend, kansloos!

Pim

4. Niet meer actief

tsja.. dat dacht ik dus ook! Die arme vrouw is straks nog meer geld kwijt dan ze had! hahaha..

Echt, ik kan hier zo hard om lachen, maar ik kan me ook zo verschrikkelijk storen aan zulk brutaliteit!

5. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    wat een kansloos type!

mag lijden dat zij straks een claim aan haar broek krijgt wegens smaad ofzo..

6. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik las het in de krant ja.wat een giller he!mens spoort niet #-o

7. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou ja , het word hier steeds meer Amerika :(
    Daar worden fabrikanten aangeklaagd omdat een vrouw bv haar nagel breekt bij het openen van de magnetron of zo .

Sjonge jonge , wat bezield die mensen

Groetjes Joyce

8. Niet meer actief

:confused: waar halen sommige mensen het lef vandaan?

liefs

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Dit méén je niet... Welke advocaat laat zich daar nu voor lenen?

10. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wat een doos...

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    en toch wordt je een beetje "gedwongen"om ook mee te doen aan een postcode loterij. Namelijk, als het wel in je straat valt, ben je wel zuur mocht je niet meedoen.

Het slaat natuurlijk nergens op, dat ze nu de postcodeloterij aanklaagt, maar een postcodeloterij is naar mijn mening ook een raar concept.

12. ik zag het vanmorgen ook op de tv en ik moest ook erg hard lachen ze heeft gewoon botte pech!
    had ze ook maar lid moeten zijn haha dan kunnen we allemaal wel beginnen

13. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Je bent vrij om zelf te kiezen of je wel of niet aan een loterij meedoet. Dus kom niet aanzetten met psychische schade die je geleden hebt. Dat heb je dan echt jezelf aangedaan. Dat mens spoort niet.

Ik weet het nog mooier bedacht. Zullen we met z'n allen alle loterijen aan gaan klagen wegens psychische schade die we hebben opgelopen omdat we nooit wat hebben gewonnen!

14. Niet meer actief

Daar zou ik me dus helemaal niet aan kunnen storen hè. Ik doe er ook niet aan mee. Mijn man wel, maar met een postcode waar hij al heel lang niet meer woont. Mijn ouders ook niet en daar is hij inderdaad eens gevallen. Jammer dan! Risico van het vak!

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    T moet niet gekker worden! Wat een aasgier!

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ja voor mensen die het niks kan schelen is dat makkelijk gezegt, maar er zijn ook mensen die het misschien niet kunnen betalen.

Je hebt natuurlijk een vrije keuze, om mee te doen of niet, maar toch wordt je een beetje gek gemaakt met het feit dat als je niet meedoet, je toch best wel zuur bent als het in je straat valt.

Bij andere loterijen kun je zelf kopen, zelf beslissen welke cijfers je neemt en is het individueel.

17. Niet meer actief

zij baalt ervan dat zij niet mee speelde, en ik baal ervan dat ie daar is gevallen :) :) :)

18. Niet meer actief

bosi333+ je hebt gelijk hoor. als iedereen zich nou verplaatst in die vrouw haar situatie. ik hoor me zelf denken dat is dan vette pech.. maar ik zou ook echt balen..

ik had er trouwens wel honder x over nagedacht voordat ik de boel ging aanklagen..

maar ja als je het niet kan veroorloven om daar lid van te zijn.. is het dan je eigenschuld?

19. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik vind het gewoon domweg gezeik. gisteren gezien bij hart van nl maar er was ook een vrouw die net dat jaar had opgezegt na 10 jaar lid te zijn voor haar vind ik het zuurder en dat soort mensen hoor je niet zeiken.

20. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Bosi, ik ben het helemaal met je eens ;)

Tuurlijk is het overdreven en kansloos dat ze de postcodeloterij aanklaagt om de reden die ze noemt (psychische schade :() maar ik zit er ook vaak aan te denken om me misschien toch maar aan te melden, want stel dat he! Krijg er echt zo'n verplicht gevoel van.
    Lijkt me echt vreselijk om allemaal miljonairs als buren te hebben, terwijl je zelf dus niets hebt gewonnen. Volgens mij ging ik verhuizen :)

Deel Deze Pagina