Hoe Vaak

Discussion in 'De lounge' started by Gusam, Apr 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Mischien een stomme vraag maar,

Ik vroeg me af hoe vaak jullie ruzie
    met je mannetje hebben in de week.

En wat meestal de oorzaak daarvan is.

XXX Gusam

2. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

Jan 9, 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hmm... echt ruzie hebben we niet elke week. Af en toe wat woorden, maar ook niet wekelijks... Bij ons in huis geldt: "Leven en laten leven". 's Avonds doen we wat we zelf willen, maar wel thuis! Soms is dat samen op de spelcomputer, andere keer samen filmpje kijken en ook vaak ieder op de pc. Over de opvoeding zijn we het altijd wel eens. Het enige knelpunt is: schoonouders/ouders. Daar hebben we eens in de maand wel ellende over...

3. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    3,135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Om heel eerlijk te zijn,niet zo vaak. We hebben wel eens een meningsverschil, maar nooit ruzie. En dat gaat meestal over geld uitgeven hihihi.

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    wij hebben eigenlijk bijna nooit meer ruzie...soms dan raas ik nog wel eens door dat het op een ruzie uit kan draaien maar hij zegt dan meestal "ik heb geen zin om ruzie te hebben met jou dus hou maar op nu"of hij loopt gewoon aan om mij uit te laten tieren. ;)

5. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Wij hebben heel weinig ruzie.

6. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

Oct 18, 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben ook bijna nooit ruzie en als we dan misschien een keer onenigheid hebben is het om een kleinigheidje

7. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,380
    36,252
    113
    wij hebben ook niet zo vaak ruzie. Ik ben de laatste tijd wat vaker chagrijnig (rothormonen), maar daar trekt mijn mannetje zich niet zo veel van aan.

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Oh hier kan het af en toe lekker knallen hoor... ;)
    Soms is dat wel eens handig...dan komt er bij hubs eens uit waar hij over loopt te bakken....
    En pas dan kan ik er wat mee....
    En het klaart de lucht weer eens...
    En sja,....het goedmaken is altijd zo leuk he... ;)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    eigenlijk nooit. Ik heb wel eens buien (je weet wel die tijd van de maand) dat ik gemeen kan zijn zonder echte reden.
    Mn vriend wordt nooooooit boos (is ook wel eens lastig). Enige punt kan wel eens mn schoonmoeder zijn of dat ie te lui is om effe te helpen in het huis.

10. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wij hebben ook bijna nooit ruzie wel eens een meningsverschil.

11. Kippie71

Kippie71 Actief lid

Nov 9, 2006
    265
    0
    0
    De Lier
    Ook wij hebben eigenlijk nooit echt ruzie !
    Een meningsverschil is er zeker wel eens, maar dan inderdaad om hele kleine dingetjes :)

12. Marijtje

Marijtje Actief lid

Sep 20, 2006
    201
    0
    0
    Om de paar dagen een flinke irritatie over de computer. Elke avond zit hij achter de computer, zal zich dan weinig bemoeien met de kids, brengt ze niet naar bed en logt elke avond uitgebreid in op de bedrijfs-email.

13. miloux

miloux Bekend lid

Jul 27, 2006
    760
    0
    0
    zo goed als nooit.
    Ik denk eens in de 2 jaar een ruzie ofzo

14. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Vijf en een half jaar samen, nog nooit ruzie gehad. We willen dezelfde kant op in het leven en we geven elkaar de ruimte. Ik zou echt niet weten waar we ruzie om zouden moeten maken.

15. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ik denk dat wij ongeveer 1x in de maand/ 2 maanden ruzie hebben en dan over van alles en nog wat.

eigenlijk gewoon kleine irritaties waarvan we later denken was dat het nou waard maar ja :rolleyes:

merk wel dat na de ruzie je weer echt bewust ben van hoeveel je van elkaar houd.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    Hier precies hetzelfde, :p

En ook hetzelfde, alleen zijn we net een jaar langer samen.

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn vriend wordt eigenlijk ook nooit echt boos! en inderdaad die ene keer per maand kunnen wij dames knap irritant zijn haha.

18. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    wij hebben hier ook nog nooit ruzie gehad, ook nog geen woorden of wat dan ook.
    en als ik net zoals nu last hebt van hormoontje dan laat tie me maar altijd gaan en zegt er wijselijkk niets van :)
    hij was thuis de oudste van 7 kinderen en moest altijd oppassen, en dan ook op zijn 3 zusjes, dus dat betrefd is hij wel wat gewend hahahah

19. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Wij hebben nooit ruzie. Ik kan wel eens flink onredelijk zijn door de hormoonspuiten maar dan laat hij me lekker gaan en kijkt naar mijn hoofd en zegt iets over hoorntjes die uit mijn hoofd komen... Dan lachen we er maar weer om. Het hoort erbij.

Ruzie maken is iets wat wij allebei echt niet willen. Hebben allebei een relatie gehad met veel ruzie dat zal er mee te maken hebben.

20. miekje80

miekje80 Bekend lid

Apr 27, 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Wij hadden heel weinig ruzie/ meningsverschillen, maar de eerste 2 mnd na de geboorte van onze zoon was dat wel anders. Beide kunnen we niet zo goed tegen weinig slaap. Wat dat betreft is de geboorte van je kind wel een ultieme relatie test. Inmiddels is mijn mannetje bijna 3 mnd oud en hebben wij thuis weer enige regelmaat gevonden in ons leventje. Nu is alles bijna weer als vanouds wat betreft de ruzies/ meningsverschillen.

Share This Page