Mischien een stomme vraag maar, Ik vroeg me af hoe vaak jullie ruzie met je mannetje hebben in de week. En wat meestal de oorzaak daarvan is. XXX Gusam
Hmm... echt ruzie hebben we niet elke week. Af en toe wat woorden, maar ook niet wekelijks... Bij ons in huis geldt: "Leven en laten leven". 's Avonds doen we wat we zelf willen, maar wel thuis! Soms is dat samen op de spelcomputer, andere keer samen filmpje kijken en ook vaak ieder op de pc. Over de opvoeding zijn we het altijd wel eens. Het enige knelpunt is: schoonouders/ouders. Daar hebben we eens in de maand wel ellende over...
Om heel eerlijk te zijn,niet zo vaak. We hebben wel eens een meningsverschil, maar nooit ruzie. En dat gaat meestal over geld uitgeven hihihi.
wij hebben eigenlijk bijna nooit meer ruzie...soms dan raas ik nog wel eens door dat het op een ruzie uit kan draaien maar hij zegt dan meestal "ik heb geen zin om ruzie te hebben met jou dus hou maar op nu"of hij loopt gewoon aan om mij uit te laten tieren.
Wij hebben ook bijna nooit ruzie en als we dan misschien een keer onenigheid hebben is het om een kleinigheidje
wij hebben ook niet zo vaak ruzie. Ik ben de laatste tijd wat vaker chagrijnig (rothormonen), maar daar trekt mijn mannetje zich niet zo veel van aan.
Oh hier kan het af en toe lekker knallen hoor... Soms is dat wel eens handig...dan komt er bij hubs eens uit waar hij over loopt te bakken.... En pas dan kan ik er wat mee.... En het klaart de lucht weer eens... En sja,....het goedmaken is altijd zo leuk he...
eigenlijk nooit. Ik heb wel eens buien (je weet wel die tijd van de maand) dat ik gemeen kan zijn zonder echte reden. Mn vriend wordt nooooooit boos (is ook wel eens lastig). Enige punt kan wel eens mn schoonmoeder zijn of dat ie te lui is om effe te helpen in het huis.
Ook wij hebben eigenlijk nooit echt ruzie ! Een meningsverschil is er zeker wel eens, maar dan inderdaad om hele kleine dingetjes
Om de paar dagen een flinke irritatie over de computer. Elke avond zit hij achter de computer, zal zich dan weinig bemoeien met de kids, brengt ze niet naar bed en logt elke avond uitgebreid in op de bedrijfs-email.
Vijf en een half jaar samen, nog nooit ruzie gehad. We willen dezelfde kant op in het leven en we geven elkaar de ruimte. Ik zou echt niet weten waar we ruzie om zouden moeten maken.
Ik denk dat wij ongeveer 1x in de maand/ 2 maanden ruzie hebben en dan over van alles en nog wat. eigenlijk gewoon kleine irritaties waarvan we later denken was dat het nou waard maar ja merk wel dat na de ruzie je weer echt bewust ben van hoeveel je van elkaar houd.
mijn vriend wordt eigenlijk ook nooit echt boos! en inderdaad die ene keer per maand kunnen wij dames knap irritant zijn haha.
wij hebben hier ook nog nooit ruzie gehad, ook nog geen woorden of wat dan ook. en als ik net zoals nu last hebt van hormoontje dan laat tie me maar altijd gaan en zegt er wijselijkk niets van hij was thuis de oudste van 7 kinderen en moest altijd oppassen, en dan ook op zijn 3 zusjes, dus dat betrefd is hij wel wat gewend hahahah
Wij hebben nooit ruzie. Ik kan wel eens flink onredelijk zijn door de hormoonspuiten maar dan laat hij me lekker gaan en kijkt naar mijn hoofd en zegt iets over hoorntjes die uit mijn hoofd komen... Dan lachen we er maar weer om. Het hoort erbij. Ruzie maken is iets wat wij allebei echt niet willen. Hebben allebei een relatie gehad met veel ruzie dat zal er mee te maken hebben.
Wij hadden heel weinig ruzie/ meningsverschillen, maar de eerste 2 mnd na de geboorte van onze zoon was dat wel anders. Beide kunnen we niet zo goed tegen weinig slaap. Wat dat betreft is de geboorte van je kind wel een ultieme relatie test. Inmiddels is mijn mannetje bijna 3 mnd oud en hebben wij thuis weer enige regelmaat gevonden in ons leventje. Nu is alles bijna weer als vanouds wat betreft de ruzies/ meningsverschillen.