Dames, Hebben jullie hier ook last van? Als ik een lege maag heb, dan moet ik iets eten, anders word ik ontzettend misselijk en draaierig. Ook heb ik enorme eetlust, en begin ik te trillen als ik dan niets eet. Gevolg is dat ik inmiddels al 4 kilo ben aangekomen. Probeer allerlei caloriearmen dingen te eten zoals wortels,komkommer maar dat helpt maar kort. Koolhydraten werken beter. Ik ben bijna 8 weken zwanger, dus het heeft denk ik nog niet zoveel met de zwangerschap te maken, maar eerder met teveel eten. Of kan je nu al door de zwangerschap aankomen? Lfs Caroline
Vier kilo aankomen in een paar weken door veel te eten, lijkt mij wel veel tegelijk. Ik denk dat je ook al zwaarder bent geworden door de zwangerschap. Misschien houd je ook veel vocht vast ofzo. Probeer je er niet teveel zorgen over te maken. Aankomen hoort gewoon bij de zwangerschap. Je lichaam vraagt om extra eten. Het is inderdaad wel goed om te letten op wat je eet. Boterhammen zijn bijvoorbeeld gezond en die vullen ook.
van een lege en van een volle maag word je vaak misselijk.. ik ben de eerste 2 maanden ook 4 kilo aangekomen.. nu ben ik 4 maanden en 7 kilo aangekomen.. komt toch omdat je meer bloed heb en dergelijke.. probeer gewoon af en toe wat te eten zodat je geen lege maag heb! hoop dat je dr wat aan heb
Omdat er regelmatig vrouwen zijn met vragen over hun gewicht(stoename) tijdens de zwangerschap misschien handig om een keer een overzicht te maken?
okay, had die rekensite al eens eerder gezien, maar vroeg me nu af of ik niet teveel aankwam. Wat blijkt, ik zit precies op schema, joepi! En even als reactie op je vraag; juist in de eerste weken moet je gewoon toegeven aan wat je voelt, als je zin hebt in bepaalde dingen of vaker eten dan zou ik dat echt doen. Ik heb er zelf wel op gelet dat ik gezond at, dus niet heel veel snoepen enzo. Maar wel extra en vaker. Juist in die periode groeit en ontwikkelt zich heel veel.
Ik ben ook al 4 kilo aangekomen. Was ook benieuwd of het niet TE veel was. Ik moet ook steeds iets eten, omdat ik anders heel misselijk word. Niet dat ik heel veel snoep, maar wel regelmatig een cracker, krentebol etc. Ik merk het aan mijn kleding en vooral bij mijn taille (welke taille? Vooral ter hoogte van mijn maag groei ik en dat vind ik wel erg jammer. Gewoon omdat ik het niet mooi vind staan. Hopelijk stagneert het straks allemaal een beetje. Groetjes, Lola
hoi dat had ik ook dat ik de eerste tijd vaak moest eten om niet misselijk te worden. nu is dat gelukkig helemaal over! ik kan nu alleen ong steeds niet te lang wachten met bv. lunchen want dan wordt ik nog trillerig. dus ik denk dsat het bij jou ongeveer na de 3 maanden wel over zal gaan! succes Lonneke
Het is bij mij ook heel erg geweest en normaal gesproken snoep en eet ik erg weining,maar tot de 12 weken was het echt niet normaal meer wat ik naar binnen werkte,doordat ik anders misselijk werd.Nu eet ik weer normaal.Heb wel opgeschreven wat ik eet,zodat ik toch ook wel kon zien wat ik allemaal naar binnen gewerkt had...
Dank voor jullie reakties! Stelt me al weer wat meer gerust. Doordat ik wat ben aangekomen, lijk ik al meteen meer zwanger. Bij mij gaat het op mijn buik zitten, waardoor ik een bolbuikje krijg. En dat is natuurlijk altijd weer een leuke bijeenkomstigheid... Knabbel ze!