Psychische hulp....stempel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Myo, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja dat idee heb ik wel dat dat blijft hangen. Ik kreeg een stempel op mijn werk... jij hebt nu adhd en dan moet je dit en dit en mag je dat niet meer doen.. Ja hallo! Ik ben nog steeds dezelfde! Ik ben een jaar lang gepest, sociaal geisoleerd daar. En deze week heb ik mijn ontslag ingediend en begin ik 1 april met een nieuwe baan. Want ik weet dat ik dat kan! Hogere functie :D moehahahaha!!!!
    Ik ben door een zeer diep dal gegaan maar ik ben er sterker uitgekomen dus ik ben erg blij dat ik die hulp gezocht heb!!!

2. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Heb zelf last van een depressie, maar zie het echt niet als een stempel, ik ben er ook vrij open over naar mijn omgeving, loop bij een psycholoog en ben nu toch aan het overwegen om een keer naar een psychiater te gaan, ik wil maar 1 ding: Beter worden.
    Ik heb zelf wel 10 jaar in de psychiatrie gewerkt en weet dus heel veel, maar ook dat een psychische ziekte niet een persoonlijkheid is. Misschien dat ik er daarom anders tegenaan kijk. Ondanks dat ik soms helemaal aan de grond zit en geen grijntje zelf vertrouwen heb, probeer ik wel in die zin het heft in handen te houden dat ze me niet anders moeten behandelen als ik lichamelijks onderzocht wil hebben.

3. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    De TSH was te hoog (25) omdat mijn hersenen het tekort aan T4 aan het compenseren waren. Die was dus te laag. Ik krijg nu nog geen medicatie, omdat ik nog net binnen het jaar na de bevalling zit. Het zou zich theoretisch nog kunnen herstellen. En het instellen op die medicatie kost ook tijd, dus dat zou elkaar net kruisen. Ik moet over 6 weken weer bloed prikken. Zijn de waardes niet verbeterd, dan moet ik er van uit gaan, dat het blijvend is en krijg ik medicatie.

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Mijn eigen ha zie ik bijna nooit, maar de huisarts en assistentes waar ik werk zijn helaas wel van de stempels heb ik gemerkt sinds ze weten dat ik adhd heb. Kreeg al te horen: straks als je je medicatie weer mag slikken gaat alles normaal, nadat ik een koffiepot liet vallen puur omdat ik een slapeloze nacht had gehad.

Deel Deze Pagina