Misschien een tip: Ik heb een soortgelijke borstel bij Kruidvat gekocht. Betty Brush, stond laatst in de folder.
Werkt die ook zo fijn als de tangle teezer? Ik wou deze voor mn dochter bestellen, ze heeft zoveel klitten en zo pijn doet t haar en trouwens niet alleen voor haar maar okk voor mezelf..
Ow echt ? Ik heb het gezien is nu bij de trekpleister, en ik heb ook gegoogled naar reviews maar die goedkopere schijnt wat pijnlijk zijn ?
ik lees mee, ik heb een dochter die in haar slaap aan beide kanten van haar hoofd haar haren om haar vinger draait. En dan heel hoog, bijna op de hoofdhuid, ontzettend lastig dit te ontwarren.
Ik heb de Tangle Teeze toen gewoon bij m'n kapster gekocht. Geen idee meer wat hij koste. Maar het werkt super! Ik gebruik het sowieso ook in combinatie met een antiklitspray van Gliss Kur.
Wij zweren bij de echte Tangle Teezer, die neppers voel je toch echt nog. Ik heb ze besteld bij Amazon.de, maar in de kerstvakantie zag ik ze in Duitsland liggen bij de DM.
De originele zijn te bestellen bij Johnbeerens.com. hele fijne shop en betrouwbaar! Er is nu ook korting op de tangle teezers Ik ben er heel tevreden mee!
Je heb ze bij dm in duitsland, asos.com en kapperszaakjes hebben ze ook vaak! Hier ook groot fan mijne koste 15,- voor kleine in nederland en in duitsland bij dm 15,- voor de grote
Wij zweren ook bij de echte. Heb voor dochterlief zo'n bloempotje. Is ideaal want doordat het bloemetje niet al te groot is, kan ze zelf met haar kleine handjes de borstel vasthouden en haar haar borstelen. In het bakje kan je elastiekjes of speldjes doen. Wij hebben hem gewoon bij de kapper gekocht.
Hier ook gekocht bij een kapsalon voor 15 euro. Hij is super! Mijn dochter kamt zelf ook haar haren ermee.
heb 'm een maand geleden bij de kapper gekocht. VEEEEl eerder moeten doen. Geen gejammer en gepiep meer bij haren kammen
Ik heb hem gekocht bij hair and beauty online voor 8,90. verzendkosten waren wel 5,95 dus als-ie bij je kapper ook 15 euro kost, kun je hem net zo goed daar kopen (bij mijn kapper was-ie 23 ofzo...)
Tangle Teezer - Kapperskorting - Dé online kappersgroothandel met o.a. Goldwell, L'Oreal, Schwarzkopf, Wella Ik heb de originele en heb hem via bovenstaande webshop besteld. Ben echt heel erg tevreden! Hieronder trouwens een nuttige review: veracamilla.nl | Betty Brush: Tangle Teezer dupe?