Waar een knuffel laten maken

Discussie in 'De lounge' gestart door tijdvoormezelf, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik wil graag een knuffel laten maken. Weet iemand waar ik dit kan laten doen, omgeving Limburg?
    Het gaat om een eenvoudig ontwerp, ( zelfde als mijn zoon heeft) iemand die handig is met de naaimachine kan dit wel, maar ik ken niemand. Op internet vind ik alleen naaiateliers waar je kleding kunt laten verstellen. Ik zorg zelf voor de stof en heb dus een bestaande als voorbeeld. Als iemand een foto wil zien kan dat via pb.

2. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
  3. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Wat grappig! Wist niet dat er ook een nederlandse site van is.
    Had toevallig pas geleden de amerikaanse versie op FB gezet.

4. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Dankjewel voor de reacties. Deze had ik zelf ook gevonden maar is niet wat ik zoek. Eigenlijk zoek ik meer iemand die tegen betaling dingen naait ( met de naaimachine hè haha)
    Kennen. Jullie zo iemand in Limburg? Kan evt ook verder, dan moet t verzonden worden. Maar in Limburg is t fijnst zodat ik t voorbeeld goed kan laten zien.

Het gaat niet om een gekochte knuffel maar om een zelfgemaakte, is meer een tutdoek.
    Lijf is zeg maar een driehoek, katoen met vulling. Hoofd is een rondje met een mutjes en vulling in rondje.

5. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk zeg!

6. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    In de telefoongids/gouden gids zoeken op hobbywinkeltjes/naaiwinkeltjes/handarbeidclubjes en deze opbellen met je vraag?

7. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik stuur je even een PB!

Deel Deze Pagina