Hoi meiden, Ik heb vorige week donderdag een cryo terugplaatsing gehad. In DD zeggen ze standaard: testen mag 10 dagen na terugplaatsing. Maar deze ronde is helemaal eigen cyclus, zonder hormonen. Ovulatietest gedaan, 6 dagen na de eisprong was de terugplaatsing (omdat de embryo 6 dagen in de embryoscoop had gezeten), toen zat ik al op cyclusdag 22. Ik heb altijd hele stabiele cyclussen van 28 dagen. Dat was gisteren... Dus naar mijn idee is vandaag mijn NOD. Eerst dacht ik dat het toch niet goed was. Ik had een paar dagen geleden 's nachts krampen, en 's ochtends veegde ik wat helderrood bloed weg. Dus ik dacht dat het over was. Maar nu is er niets geen bloed meer, en ik ben de hele ochtend al behoorlijk misselijk. Zooo spannend!! Wanneer zouden jullie testen??
Bij embryo's tel je in DPO, days past ovulation. Jouw embryo was op de TP 6 dagen oud, dus 6dpo. Je kunt vanaf 12dpo meestal veilig testen. En 14dpo isgemiddeld Nod, daar gaan testfabrikanten vanuit.
Hoi hoi, Ik heb 8 april een tp gehad van cryo blastocyste in eigen cyclus moest 2 april 5000 pregnyl prikken. Had 2 dagen na tp testje gedaan om te kijken of er nog pregnyl zou zijn omowit resultaat. I know zo vroeg en stupid . Heb sinds eergisteren positief getest. Ben zo happy maar tegelijk ook nerveus . Moet maandag pas bloed prikken toch effe wachten. De verpleegkundige van fertiliteit zei dat ik vanaf vrijdag blij mag zijn als de test positief blijft. Ps ik test sinds afgelopen maandag elke dag 🙈 Wil het zo graaggggg Hoe is met jullie? Gr wensje