Zou het nog lang duren?

Discussie in 'De bevalling' gestart door SharonR, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik zit in spanning af te wachten tot de geboorte van ons eerste kindje op gang gaat komen en ik ben nu één dag over tijd. Ik had gehoopt dat het eerder op gang zou komen, want ik ben zo benieuwd naar ons kleine mannetje! Helaas, hij laat nog even op zich wachten.

Er zijn wel een aantal dingen waaraan ik voel dat het niet lang meer gaat duren, maar ik vind het lastig in te schatten deze dingen te onderscheiden. Een paar dagen geleden had ik hevige krampen in onderbuik en onderrug en hoopte ik dat de bevalling zou gaan starten, maar de krampen gingen weer weg. Nu heb ik al een paar dagen een soort zeurende, menstruatie-achtige pijn maar daar blijft het dan ook bij. Zojuist liep ik de trap op en voelde ik water, maar toen ik ging kijken leek het meer op een grotere hoeveelheid afscheiding.. Wat houdt dit in? Het lijkt me niet dat mijn vliezen gebroken zijn, toch? Ik hoor verschillende verhalen over het verliezen van vruchtwater. Soms zou het weinig zijn en soms heel veel.

Wat denken jullie?

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    alsje op je hand blaast en er komt water uit dan is het een kans dat het vruchtwater is.. Anders gewoon afscheiding inderdaad,. nog even geduld meid:)

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je snel mag bevallen. Want ik snap hoe je voelt ik ben zelf 8 dagen overtijd. En wil onze zoon nu ook wel eens in het echt zien. Ik moet straks naar de verloskundige die gaat kijken of ze me ook kan strippen. Want ik heb gelukkig geen pijn dus kan het nog wel even vol houden. Alleen alles staat al maanden klaar maar je kan er nog geen gebruik van maken

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb dat gevoel al 3 weken en ben nu toch al 5 dgn overtijd...zegt allemaal niets helaas...

5. Dootjuh86

Dootjuh86 Lid

19 mei 2012
    95
    0
    0
    ass. Manager/klant adviseur
    In het mooie Drenthe
    Ohh die dingen heb ik ook sinds afgelopen weekend! die krampen idd zo vervelend, heb zelfs een tijdje de tijd genoteerd omdat ik ook dacht dat het begonnen was! Maar helaas bleven ze onregelmatig.. :( En ook zoveel last van afscheiding dat ik 3x per dag moet verschonen.. Ben afgelopen zondag wel m'n slijmprop verloren, dus dat was tenminste iets...
    Ben ook zwanger van de eerste, en had ook echt het gevoel dat ze eerder zou komen, nou heb inmiddels nog 2 dagen te gaan voor de uitgerekende datum, en heb er een hard hoofd in dat ze nog voor donderdag komt...
    En ben de zwangerschap nu ook wel een beetje zat, maar jah we kunnen de komende dagen alleen maar wachten...

6. Mariskamoon

8 jul 2012
    5
    0
    0
    Dierenartsassistente
    Zeeuws vlaanderen
    Hier precies hetzelfde alleen slijmprop nog niet verloren

7. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Goedemorgen, hier hetzelfde. Alle symptomen, al 2 x gestript, slijmprop verloren (5 dagen geleden), maar toch al 12 dagen overtijd. Houd er ajb rekening mee dat het nog niet komt. Je maakt het jezelf dan zoveel makkelijker. Straks een 3e strippoging en anders morgen naar het zkh.

8. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Jeetje, wat vervelend voor jullie dat jullie ook nog steeds in spanning zitten. Ik begin ook zo ongeduldig te worden nu, haha..

Hier is nog alles rustig. Ik hoop voor jullie dat jullie ook snel mogen bevallen, zodat jullie kunnen gaan genieten van jullie kleintjes. :)

Deel Deze Pagina