btw bij de hersenhelften van extreem linkshandigen zijn de functies van de hersenhelften omgedraaid. Dus dan zit het taalgebied bijvoorbeeld rechts in plaats van links en 'typische' rechterhelftfuncties zoals ruimtelijke orientatie juist links. In deze gevallen klopt het plaatje en wat dit zou betekenen al helemaal niet. Dan moet je het dus weer omdraaien De meeste linkshandigen zijn trouwens in meer of mindere mate tweehandig en dan geldt dit weer niet.
Ik heb het even opgezocht, en het is idd gezichtsbedrog! Minyaweth, je hebt gelijkk Met een beetje oefening, volgens de site waar ik nu op zit, kan je haar draairichting veranderen! (is mij idd gelukt ) Hahaha ik ben er uit.... THE Right Brain vs Left Brain test do you see the dancer turning clockwise or anti-clockwise? If clockwise, then you use more of the right side of the brain and vice versa. Most of us would see the dancer turning anti-clockwise though you can try to focus and change the direction; see if you can do it. (van de site)
Ik blijf maar oefenen, maar tot nu word ik misselijk van al dat gedraai naar RECHTS! Ik geef het op, mijn linkerhelft werkt even niet
@:Minyaweth Idd.... ! Gelukkig een van ons die het goed heeft! @ Trees: hahaha, gewoon blijven oefenen (als je niet meer misselijk bent)
Bij mij switchte het ineens, maar nu probeer ik dat weer en lukt het niet Wel vreemd hoor, dat het allebei de kanten op kan. Vraag me af hoe het werkt, ik heb ook psychologie gestudeerd maar het is een beetje weggezakt
Ik zie haar beide kanten op draaien. In een toevallige test kwam dan ook naar boven dat ik zowel links als rechtshandig ben. ik weet niet of dat ermee te maken heeft.
Vanmiddag zag ik haar heel eventjes linksom draaien.Maar nu kan ik blijven kijken en kijken en concentreren maar ze weigert om naar links te gaan...Ik ben linkshandig.
ik word gek ik zie haar echt alleen links gaan vriendlief rechts ... maar weet zeker links kan niet anders
Ik zit net te denken.Gisteravond ging ze alleen maar naar rechts.Vanmiddag wisselde ze het af en nu is het weer alleen maar naar rechts..Misschien is het 's avonds lastiger om te focussen omdat je dan moe bent en neemt dan je dominante helft het over?Morgenochtend maar eens proberen..
Ik zag haar rechtsdraaien, en ben zelf linkshandig (alleen met schrijven, de rest doe ik met rechts, ik mocht vroeger van school niet met links en rechts schrijven...) Grappig, mijn stiefzoon zei meteen links.
Ik ben best wel nieuwsgierig naar de rest... dus ik heb er even een poll van gemaakt, goed Zara? Ik zie haar toch echt naar rechts draaien... alhoewel ik toen ik net even weg keek haar toch linksom meende te zien draaien. Ik ben wel moe, misschien dat dat uitmaakt? Ik ben trouwens rechtshandig (je weet niet hoe er dat uit ziet als je mij met links laat schrijven )
mijn antwoord staat er niet bij ik zie ze allebei de kanten opdraaien eerst links en later rechts en dan weer andersom
Hoe kun je hem nou linksom zien draaien als je hem linksom ziet draaien verschijnt er onder in beeld als de voet dan volgens die theorie achter zit een schaduw waar uit blijkt dat de voet voor zit
Oh wacht... ik ga hem toevoegen. Sorry.... zag inderdaad meer mensen die daar 'last' van hadden . Groetjes, Josien
hihi super bedankt moet je maar eens het beeld omlaag doen en omhog dan elke keer draait die de andere kant op vriend verklaart me nog voor gek maar ik hem ook
Hmmmzzzz... kheb net ook weer even gekeken... in eerste instantie rechtsom, keek even weg om de tekst te lezen en toen draaide ze linksom... wéér de tekst gelezen en toen draaide ze weer rechtsom... hahaha...