ik zie het btw zoals ik het wil, ze kan bij mij beide kanten op draaien, op commando zeg maar alleen als ze dus links draait klopt het plaatje dus niet meer ivm de reflectie van die voet maar dat zij ik al
Hier draait ze ook beide kanten op. Ik ben toch echt zeker rechtshandig. Volgens mij zijn mijn hersenen nu zowieso een beetje inactief
wat een raar gezicht zeg, ik zag het eerst alleen rechtsom en kon me niet voorstellen dat je het ook anders kon zien, maar toen ging ik het stukje eronder lezen en draaide het opeens om. Steeds als ik ga lezen weer, hihi
Ik zie ze naar rechts draaien en mn man naar links. De uitleg eronder klopt precies Mn man zegt dat ze op haar rechterbeen staat en ik zeg linkerbeen. Nu weet ik niet of ze werkelijk op links of rechts staat, of is dat de hele essentie ervan nu juist?
waarom weet ik niet maar zal wel beide of iets zijn heb toevallig vanmiddag zitten googlen op gezichtsbedrog verbaast met altijd weer
ik zie haar naar rechts draaien.... heb ff langer gekeken en ze draait ook naar links kan het ook zijn dat ze tegelijkertijd naar links én rechts draait? zie haar na een halve draai steeds verspringen
http://www.sandlotscience.com/Guided_To ... 1_Main.htm Hier kan je er verschillende uitvogelen. Ik kom er bij de eerste al niet uit, waar zit de verborgen tijger?
nou heb ff gekeken maar ik kom er ook niet uit. heb geen idee waarom het schilderij the hidden tiger heet...iemand?