De eerste keer dat ik keek zag ik haar naar rechts draaien... Toen ik een half uurtje later nog een keer keer zag ik haar naar links draaien. Dus ik kan er niet veel uit opmaken Ik ben overigens linkshandig maar kan ook veel dingen met m'n rechterhand zoals schrijven bvb.
Ik vind haar linksom draaien maar ik ben links en rechts handig. Met schrijven rechts. Maar met eten, een bal gooien, vastpakken links. Ook voetbal ik links net zo goed als rechts.
Klopt, het plaatje wisselt volgens mij hoor! TIP: KIJK NAAR HAAR BENEN/ VOETEN. Dan zie je haar 2 kanten opdraaien!
Vraag me werkelijk af hoe mensen hier LINKSOM kunnen zien? Ze staat toch overduidelijk op haar linkerbeen en draait rechtsom, in de richting van haar rechterbeen. Kan er met mijn verstand echt niet bij hoe anderen dit anders kunnen zien. Zelfs niet als ik naar haar voeten kijk. Iemand andere tips? Ik ben overigens rechtshandig, kan met geen mogelijkheid met links schrijven, nooit gekund ook en vind mezelf eerder analytisch denkend dan intuïtief denkend (al is mijn intuïtie wel sterk ontwikkeld)
Hahaha en ik vraag me af hoe iemand hier rechtsom kan zien?! Ik zie dat ze op haar rechterbeen staat en linksomdraait hahahaha ik snap het ook niet! Vette discussies hier Ik ben ook rechtshandig
Ik zag haar links om draaien maar toen ik later nog een keer keek zag ik haar rechts om draaien. Maar ik had al links om ingevuld.
Ik zag eerst rechtsom en moest heel goed kijken tot ik zag hoe ze linksom draaide. Maar idd dus allebei de kanten.
Ik zie haar rechtsom draaien. Ik heb geprobeerd om haar linksom te zien draaien, maar dat lukte niet haha.