Ixxxi ring

Discussie in 'De lounge' gestart door Mim89, 16 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Wie heeft er verstand van Ixxxi ringen? Ik heb ze besteld voor mijn zus voor haar verjaardag. Ik heb een basisring 8mm. Daarbij stond op de website dat je die kon vullen met vulringen tot 6, max 7mm. Ik heb er 2 vulringen bij besteld. 1 van 4mm en 1 van 2mm. Net heb ik de ringen binnen gekregen. Heb het rubbertje op de schroefdraad van de basisring gedaan. Maar als ik dan de vulringen erop doe en de basisring dichtschroef dan blijven de vulringen draaien. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling?

Doe ik iets verkeerd of moet er toch een extra vulring op?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    op de website staat het volgende:

Mijn invulringen draaien op mijn ring. Hoe los ik dit op?
    Je kunt hiervoor een elastiekje of een 1mm vulring gebruiken. Beiden worden verkocht bij iXXXi dealers. Als je een elastiekje gebruikt, kun je jouw vulringen van je basisring halen en het elastiekje daar om de ring klemmen waar jouw ring draait. Schuif vervolgens de vulringen weer over de basisring heen en schroef de ring dicht.

Als je een elastiekje niet mooi vindt kun je ook gebruik maken van een 1mm vulring. Omdat de ring zo smal is geeft hij net dat beetje extra vulling op de ring waardoor de invulringen niet meer zullen draaien. Als je een 1mm ring toevoegt kan het zijn dat je aan de binnenkant van jouw basisring wat extra ruimte krijgt. Hierdoor sluit de basisring aan de binnenkant niet meer volledig aan. (Vaak zie je dan een halve millimeter tot een millimeter ruimte aan de binnenkant). Hier merk je echter niets van met het dragen en je ziet er ook aan de buitenkant niets van!

owly vindt dit leuk.
  3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Ja dit had ik idd ook gevonden. Heb het nu opgelost met een elastiekje. Mocht ze dat minder mooi vinden kan ze altijd nog een 1mm vulring bestellen. Dankjewel!

Deel Deze Pagina