Huh... Ik zit nu op 10 dpo (volgens fertilityfriend) en heb ineens last van bruin slijm.... Normaal kreeg ik dit ongeveer de dag voor m'n menstruatie, maar die is nooit op 11 dpo al. Mijn laatste menstruatie was in september ivm miskramen. Ik heb voor het eerst teunisbloemolie geslikt, mijn cyclus is nu een stuk korter en heb dus helaas ook mijn eisprong gemist (vermoed ik). Zou ik nou ook ineens een veel kortere luteale fase hebben Of heeft dit wat anders te betekenen?
Misschien een innestelingsbloeding? Hoe lang was je cyclus dan voor het nemen van de teunisbloem? En hoeveel is deze dan verkort?
Ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad, dus daar durf ik niet aan te denken. De getallen van m'n cyclussen staan onder mijn bericht in en nu zou mijn cyclus ongeveer 37 dagen worden. Is echt mijn kortste ooit.
Hoi Nijntje, ik heb een volledige week bruin slijm gehad voordat mijn menstruatie doorbrak. Dat zou betekenen dat jouw cyclus dan ook weer rond/boven de 40 dgn uitkomt. Zou natuurlijk fijn zijn als je cycli langzaamaan korter worden! Ik hoop het voor je!
Ow ja sorry niet gezien! Je cyclus is wel mooi korter geworden ermee. Misschien moet ik dat ook maar eens proberen. Slik jij het de hele cyclus? Ik heb gehoord dat je het nl alleen tot voor je eisprong mag nemen. Hopen dat de ongi niet doorzet
Ik ben 1 week na mijn miskraam begonnen toen het bloeden gestopt was en heb het geslikt tot mijn temperatuur omhoog ging (eisprong was ongeveer 2 dagen eerder). Waarschijnlijk krijg ik vast m'n ongi binnenkort, dat is altijd na bruine afscheiding bij mij. Maar ik hoop op een innesteling Spannend!
Helaas ben net ongesteld geworden Voor mij deze ronde even geen teunisbloem, snap niets meer van mijn lichaam.
hoi nijntje, ik scheef hierboven nog dat ik ook last had vanaf 10dpo van bruine afscheiding en dat ik bang was dat mijn ongi zou komen omdat ik dat iedere maand had. Maar ik blijk zwanger! zo onwerkelijk! Het kan dus wel, hopelijk is het bij jou ook snel raak!
Hey nijntje, wat balen dat je ongi bent. Ik had precies hetzelfde vorige maand. Roze en bruine afscheiding vanaf 10dpo (ik hoopte dus stiekem ook op innesteling) en echt ongesteld op 12dpo. Erg raar! Nu wel weer LF van 14. Ik slik overigens geen teunisbloemolie.
Pearll, gefeliciteerd!!! Zo zie je maar dat het bruine niet altijd een slecht teken is eigenlijk. Sinaasappel, o dus jij hebt ook wel wisselende LF's. Ik heb dit nog nooit gehad, vind het nog steeds vreemd dat het ineens zo kort was. Normaal is het echt 14 dagen. Nouja, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen