Kort of lang protocol IVF in de VU (Amsterdam)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even een vraagje aan degene die bij de VU in Amsterdam lopen. A.s. dinsdag heb ik mijn eerste intake in de VU vanwege slechte zwemmers van manlief. Nu weet ik dat de VU de voorkeur geeft aan het lange protocol (dus eerst aan de pil etc.). Ik weet alleen niet meer waarom en wil graag pleiten voor het korte protocol a.s. dinsdag. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe bevallen de verschillende protocollen?

Alvast bedankt!

Susan.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik wil je alvast heel veel succes wensen!

ik loop niet in amsterdam maar bij ons in het zh hanteren ze ook het lange schema
    tis maar net waar ze zelf mee willen werken denk ik
    het is in elk zh weer anders ;)

3. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Als je van jezelf een regelmatige cyclus hebt, kun je dat als argument gebruiken. In Utrecht gebruiken ze het lange protocol met name om beter te kunnen plannen (minder puncties in de weekenden, hihihi, niet dat mijn lichaam daar rekening mee houdt, de punctie staat gepland voor komende zaterdag!).

Groetjes,
    snoopy

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee dames,

Bedankt voor jullie antwoord! Eerst maar eens afwachten of mn ongi gewoon nog wil blijven wachten tot na dinsdag en dan ga ik gewoon pleiten voor het korte protocol. Misschien helpt het ook als ik zeg dat ik zelfstandig ondernemer ben en ik het juist nu een stuk rustiger heb.........? Ook heb ik een regelmatige cyclus (27 of 28 dgn, met een voorkeur voor 27 dgn) dus wie weet...!

Helaas nog geen dames met ervaringen van de VU......... Ben wel benieuwd nl!

Gr Susan.

Deel Deze Pagina