vraag ik me af na een aantal nachten steeds wakker te worden van mijn zoontje. Hoort het bij de leeftijd, of moet ik hem negeren? Hij heeft nu last van zijn oortje dus dan ga ik er zeker wel heen. Maar gisterennacht ben ik er 60 x uit geweest en vannacht stuk of 7 keer, om het half uur pffffffff
Als er niets aan de hand is, maar dan bedoel ik geen pijn, geen honger enz enz dan zou ik het negeren. Zal heel moeilijk worden, maar geloof me houd het een paar dagen vol en meestal slapen ze dan wel door. Maar zoals ik al zei dan moet er niets aan de hand zijn
60 keer eruit???? Met alle respect, maar wat doe je dan elke keer? Ren je echt elke keer heen en weer? Bij een oorontsteking was het hier ook altijd drama, dan hoort het er helaas gewoon bij. En Thirza slaapt pas sinds 3 maanden door, bijna 4 trouwens inmiddels. Voor die tijd, werd ze 's nachts zo'n 2-5 keer wakker. Bij ziekte dus vaker, tot hele uren niet slapen 's nachts. Maar 60 keetr eruit, pff... als ze ziek zou zijn, zou ze bij mij komen te liggen en gaat manlief ergens anders liggen. Als ze niet ziek is, zoekt ze het maar uit hoor! Even laten brullen en dan is dat zo weer over tegenwoordig!
nu slaapt ze al een hele tijd goed. Tot een jaar of 1 1/2 kon dat wel 20 keer per nacht zijn. Ondanks dat heb ik mijn dochter nooit laten huilen. Voor mijn gevoel is er altijd een reden waarom ze wakker worden, anders zouden ze wel slapen En een kindje wat wakker wordt denkt echt niet: zo ik zal mn vader en moeder eens gaan pesten. Ook niet 1tje van 2 of 3 jaar.
Wow, 60x per nacht is wel heel erg veel, ik zou 'm in dat geval lekker bij je in bed nemen, zo is 't ook geen doen toch? Milan is al vanaf z'n geboorte een hele slechte slaper geweest, toen hij ongeveer 2 jaar was, moest ik er gemiddeld 8 x naar toe tussen half 8 en 3 uur, vanaf 3 uur sliep hij dan bij ons in bed. Hij wilde dan wel altijd bovenop mij liggen (languit) en tussendoor steeds drinken, dus dan kon ik alsnog niet slapen . Inmiddels (2,5 jaar) gaat 't al een stuk beter, hij slaapt nu door van half 8 tot half 4 en komt dan pas bij ons in bed.
zelden of nooit. soms roept ze dat ze haar speen niet kan vinden. dan stop ik hem terug en weg is ze weer
Praktisch nooit. Alleen is meneer wel altijd lekker vroeg wakker (rond zes uur, soms eerder) en wij weigeren dan op te staan. Dus dan moeten we er wel uit om hem een speentje te geven en even te bidden dat hij daarna nog even slaapt. Maar ja, dat is niet 's nachts, maar 's ochtends. 60 keer is echt te veel...
mijn dochter van 2,5 slaapt eigenlijk al sinds ze een paar maanden was snachts door nu was ze de afgelopen week ziek en moest ik er 4 tot 5 keer uit op een nacht dus ik heb een hoop respect gekregen voor ouders die dit nog steeds hebben dus voor jullie allemaal een digitale knuffel
misschien was ik niet helemaal duidelijk maar die 60 x was eenmalig. daarom ben ik gisteren met hem naar de huisarts geweest en kreeg antibiotica mee ivm een loopoor die niet uit zichzelf geneest 2 weken hiervoor sliep hij de hele nacht gewoon door. vannacht dus stuk of 7 keer en wist niet of het nog kwam van de pijn. Ik zeg tegen hem dat ie moet gaan slapen geef m een aai en ga dan meteen weg.
Ik heb voor 'nooit' gekozen. Onze dochter sliep al heel snel door en we horen haar nooit tussen half 9 's avonds en half 9 's ochtends. Ze ligt graag in haar bed, samen met dr knuffels. Zelfs als ze ziek is (wat gelukkig al een hele tijd geleden is) slaapt ze 's nachts over het algemeen prima (hooguit 1x eruit).
Hier wil de jongste elke nacht drinken rond een uur of 4, dat krijgt hij dan en dan slaapt hij weer verder. Overdag drinkt hij ook super veel, hij heeft ook echt dorst. tja, ik heb t zelf ook!
Mijn dochter is vanaf het begin een slechte slaper geweest. Met fases 5x per nacht eruit en nu nog steeds elke nacht gemiddeld 2 keer, soms vaker. Bij ziekte natuurlijk nog vaker.
Nooit is natuurlijk altijd wat overdreven met kleine kinderen maar zeeeeeeeer zelden. Mijn zoontje slaapt uitstekend (dochterlief redelijk) en we hoeven maar heel zelden naar hem toe (en als we moeten dan is het in de avond (dus voor 00:00).
Wow, 60 keer Dan had ik hem denk ik na zo'n 5 keer echt wel in m'n bed genomen Tegenwoordig wordt mijn zoontje meestal niet meer wakker 's nachts. Ik denk 1 a 2 keer per week nog 1 keer. Iets vaker dan dat gaan we er 's ochtends om een uur of half 6 heen omdat hij dan al wakker is, maar wij het nog te vroeg vinden.
Dat lijkt me wel he, dat dat nog van z'n oorpijn komt... Dat is niet zomaar even weg na de eerste dosis AB...
Hooguit 1 keer in de 2 maanden.. Ziek is ze nog nooit geweest (hooguit wat verkouden), dus niet van toepassing. Hebben wel een tijdje terug een paar nachten gehad dat ze wakker werd in paniek, nachtlampje aangeschaft en slaapt weer door. Vd week ging ik haar voordat ik ging slapen een kusje geven, werd ze wakker van: nee mama, weg, slapen niet klaar!